بیمارستان تخصصی تویسرکان گام بزرگی برای تکمیل زیرساخت‌های درمانی است


بیمارستان تخصصی تویسرکان گام بزرگی برای تکمیل زیرساخت‌های درمانی است

همدان- ایرنا- فرماندار تویسرکان با اشاره به حمایت های دولت برای تکمیل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی این شهرستان گفت: راه اندازی این طرح موجب پوشش گسترده خدمات درمانی و گام بزرگی برای تکمیل زیرساختهای درمانی این منطقه است.

سیدرسول حسینی روز پنجشنبه در آئین بهره برداری از پروژه بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی شهرستان تویسرکان اظهار داشت: این بیمارستان تخصصی شامل بخش های پاراکلینیک، اتاق عمل، بخش زنان و زایمان، سی سی یو، نوزادان، دیالیز و آی سی یو است.

وی خاطرنشان کرد: بخش پاراکلینیک این بیمارستان شامل آزمایشگاه، رادیولوژی و فیزیوتراپی است و خدمات لازم را به بیماران و مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد.

فرماندار تویسرکان گفت: بخش اورژانس این مرکز درمانی دارای یک واحد ایزوله تنفسی و شامل ۱۲ تخت بستری و تحت نظر است.

حسینی با اشاره به راه اندازی بخش های کودکان، جراحی و داخلی این بیمارستان افزود: فعال شدن این بخش ها می تواند از حجم مراجعه بیماران به مرکز استان بکاهد.

به گفته او بخش دیالیز این بیمارستان از نیازهای اساسی بیماران کلیوی است که با ۱۰ تخت فعال از این پس به این قشر از بیماران سرویس دهی می‌کند.

فرماندار تویسرکان با اشاره به رویکرد شبکه بهداشت و درمان برای ترویج زایمان طبیعی تصریح کرد: در بخش زنان و زایمان این بیمارستان نیز پنج اتاق ال دی آر (راحتترین روش زایمان در ایران) راه اندازی شده است.

حسینی با اشاره به وقفه چند ساله در اجرای این پروژه گفت: با حمایت های دولت در سالهای اخیر این طرح درمانی به ثمر نشست و افزون بر ۳۰۰ نفر از جوانان دانش آموخته را مشغول به کار کرده است.

بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تویسرکان، امروز پنجشنبه طی آیینی همزمان با چندین طرح و پروژه ملی بهداشتی و درمانی سراسر کشور با فرمان رییس جمهوری در یک ارتباط زنده تصویری(ویدئو کنفرانس) به بهره برداری ‌رسید.

به گزارش ایرنا، در پنجاهمین برنامه افتتاح جهش تولید سال جاری، بهره برداری از ۸۳۲ تخت بیمارستانی با اعتبار یک هزار و ۳۵۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی یک هزار و ۷۱۳ نفر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور و دستور رییس جمهوری در استان های خوزستان، تهران، همدان، مازندران، خراسان شمالی ، کرمان و بوشهر آغاز می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !