تیم فوتبال چوکا تالش در رشت به مصاف بادران تهران می رود


تیم فوتبال چوکا تالش در رشت به مصاف بادران تهران می رود

رشت - ایرنا - تیم فوتبال چوکا تالش در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور در رشت مقابل بادران تهران قرار می گیرد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم عصر روز یکشنبه هفته آینده ۲۶ بهمن ماه در هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان در رشت به مصاف هم خواهند رفت.

علیرضا وهابی افزود: به دلیل آماده نبودن ورزشگاه پوریای ولی تالش بازی های خانگی تیم فوتبال چوکا در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود.

وی ابراز امیدواری کرد : تیم چوکا تالش در این بازی که میزبان است با ارایه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند نتیجه مناسبی کسب کرده تا با پیروزی برابر تیم بادران تهران فاصله خود را با تیمهای انتهای جدولی افزایش دهد.

وی بیان کرد: تا پایان هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حضور ۱۸ تیم، بادران تهران با ۲۴ امتیاز در مکان سوم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب ۱۳ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

وهابی به بازی سایر نمایندگان استان اشاره کرد و گفت : ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان در لیگ دسته اول در هفته چهاردهم این رقابت ها عصر روز شنبه آینده در ورزشگاه تختی انزلی مقابل تیم انتهای جدولی نود ارومیه قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: تیم چوکا تالش نیز عصر روز شنبه آتی در هفته چهاردهم این مسابقات باید در یک دیدار خارج از خانه در خرم آباد مقابل تیم خیبر این شهر قرار گیرد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقات می کنند که تیمهای ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان استان گیلان در این لیگ هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی