تیم فوتسال فرش آرای مشهد سن ایچ ساوه را شکست داد


تیم فوتسال فرش آرای مشهد سن ایچ ساوه را شکست داد

مشهد- ایرنا- تیم فوتسال فرش آرای مشهد با نتیجه پنج بر سه تیم فوتسال سن ایچ ساوه را شکست داد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا تیم فوتسال فرش آرای مشهد عصر امروز از گروه (ب) و در ادامه هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال در سالن ورزشی شهید بهشتی این شهر میزبان تیم سن ایچ ساوه بود.

در این دیدار فرش آرا که با هشت بازی و کسب ۱۷ امتیاز در رتبه دوم جدول هفت تیمی گروه خود قرار داشت به دنبال کسب امتیاز و صعود به رتبه نخست و تیم سن ایچ که با یک بازی کمتر و کسب ۱۶ امتیاز در رتبه سوم گروه خود بود به دنبال صعود به رتبه بالاتر بود.

در نیمه نخست این دیدار ابتدا تیم سن ایچ با گل علی مروتی از تیم میزبان پیش افتاد. در ادامه این بازی تیم فرش آرا از روی نقطه پنالتی توسط معین افشار گل تساوی را وارد دروازه تیم مهمان کرد.

با شروع نیمه دوم تیم فرش آرا توانست با حملات پی در پی با گل حامد عبداللهی برای دومین بار دروازه تیم سن ایچ را باز کند. اما تیم سن ایچ لحظاتی بعد با گل نادر حنیفی بازی را به تساوی کشاند.

تیم فرش آرا بعد از دریافت گل دوم بر حملات خود شدت بخشید و توانست با گلهای مجید خزایی، بهمن جعفری و امین مجیدی پور سه بار دیگر دروازه تیم میهمان را باز کند اما سن ایچ در لحظات باقی مانده بازی فقط توانست یکی از گلها را توسط مروتی زننده گل اول تیم خود جبران کند و در نتیجه بازی به سود میزبان پایان یافت.

تیم فرش آرا با کسب این پیروزی از مجموع ۹بازی با ۲۰ امتیاز به رتبه نخست گروه خود صعود کرد. تیم مس سونگون با یک بازی کمتر و ۱۹ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و سن ایچ هم با این شکست از هشت بازی و ۱۶ امتیاز در رتبه سوم باقی ماند.

در لیگ برتر فوتسال، تیمهای فوتسال "گیتی‌پسند، مقاومت البرز، شهروند ساری، فردوس قم، شهید منصوری، اهورای بهبهان و کراپ الوند" در "گروه الف" و تیمهای "فرش‌آرای مشهد، مس سونگون، سن‌ایچ ساوه، حفاری خوزستان، کوثر اصفهان، ایمان سبز شیراز و راگا" در "گروه ب" رقابتها حضور دارند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر