بهترین خرید یحیی گل محمدی برای سرخ ها ؛ میلاد سرلک عاشق پرسپولیس است


بهترین خرید یحیی گل محمدی برای سرخ ها ؛ میلاد سرلک عاشق پرسپولیس است

خرید جدید پرسپولیس عاشقانه تیم را دوست دارد و همین باعث شده است تا خیلی زود در ترکیب اصلی جا افتد. نوشته بهترین خرید یحیی گل محمدی برای سرخ ها ؛ میلاد سرلک عاشق پرسپولیس است اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بهترین خرید یحیی گل محمدی برای سرخ ها ؛ میلاد سرلک عاشق پرسپولیس است

میلاد سرلک بهترین خرید پرسپولیس؛ عاشق واقعی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۰
بهترین خرید یحیی گل محمدی برای سرخ ها ؛ میلاد سرلک عاشق پرسپولیس است

خرید جدید پرسپولیس عاشقانه تیم را دوست دارد و همین باعث شده است تا خیلی زود در ترکیب اصلی جا افتد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در تابستان سال قبل خریدهای زیادی داشت که بعضی از آنها اصلا موفق ظاهر نشده اند. از میان خریدهای پرسپولیس چهار بازیکن بلافاصله در ترکیب اصلی قرار گرفتند. نکته جالب اینکه نخستین آزمون خریدهای جدید سرخ پوشان لیگ قهرمانان آسیا بود که حتی باتجربه ها هم کار سختی برای درخشش در آن دارند. حامد لک، احسان پهلوان، سعید آقایی و میلاد سرلک بلافاصله توسط یحیی گل محمدی در ترکیب اصلی مورد محک قرار گرفتند و اتفاقا هر چهار بازیکن هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند و سهم بسزایی در صعود پرسپولیس به فینال داشتند.

برای انتخاب بهترین خرید پرسپولیس تنها به لیگ قهرمانان آسیا نظر نمی کند بلکه رقابت های لیگ برتر را هم مد نظر قرار می دهد. در لیگ قهرمانان آسیا بدون شک حامد لک بهترین بازیکن پرسپولیس بود که البته او عنوان بهترین بازیکن جام را هم به دست آورد.

اما اگر قرار باشد بهترین خرید پرسپولیس را از لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر انتخاب کنیم باید میلاد سرلک را انتخاب کرد؛ بازیکنی بی حاشیه، پرتلاش و کاملا در خدمت تیم که می تواند سالها در میانه میدان سرخ پوشان بازی کند.

میلاد سرلک محصول آکادمی سپاهان است که در شهر خودرو و زیر نظر یحیی گل محمدی چهره شد.او ۲۵ سال سن دارد و اصالتا اصفهانی است.

نکته بسیار جالب درباره این بازیکن اینکه خودش رضایتنامه اش را از شهر خودرو گرفت و جالب تر اینکه پول رضایت نامه را خود این بازیکن داد که این نشان از عشق و علاقه زیاد او به پرسپولیس است.

سرلک یک هافبک دفاعی است اما به ندرت خشونت را در فوتبال او می بینیم که این یک امتیاز بسیار بزرگ برای او به شمار می آید. این بازیکن به عنصری کلیدی و تاثیر گذار در خط میانی پرسپولیس تبدیل شده است و هم در کارهای دفاعی و هم در حمله به خوبی به تیم کمک می کند. در روزهای که کامیابی نیا برای کمک به خط دفاعی در کنار سید جلال بازی می کند بیش از پیش نقش سرلک در میانه میدان به چشم می آید.

یحیی گل محمدی با جذب این بازیکن نشان داد که چه مربی باکیفیت و بادانشی است. سرلک با آمدن به پرسپولیس دست به ریسک بزرگی زد چرا که به خوبی می دانست قرار گرفتن در ترکیب اصلی به حضور کامیابی نیا و نوراللهی بسیار سخت است اما او به توانایی های خود ایمان داشت و به نظر می رسد که او حتی با بازگشت کامیابی نیا به میانه میدان هم جزو دو هافبک دفاعی اصلی باشد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | بارش برف سنگین در قزوین-مازندران؛ ارتفاع برف به 5 متر رسید