انفجار گاز علت حادثه حیدرآباد کرج بود


انفجار گاز علت حادثه حیدرآباد کرج بود

کرج - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در تشریح بیشتر حادثه انفجار پنجشنبه شب منطقه حیدرآباد کرج اعلام کرد که بررسی های اولیه بیانگر آن است که انفجار گاز علت این حادثه غم انگیز بوده است.

عباس وحیدی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: بررسی های اولیه که تا لحظاتی پیش انجام شد نشان می دهد که این انفجار شدید براثر تراکم گاز به وجود آمده و کانون اصلی حادثه یک ساختمان ویلایی با زیربنای حدود ۱۲۰ متر مربع به طور کامل تخریب شده است.

وی ادامه داد: در این حادثه بخشی از ۲ ساختمان ویلایی مجاور آوار شده که یک دختر بچه ۱۲ ساله و یک مرد ۴۰ ساله ساکن یکی از ساختمان های مجاور جان خود را از دست دادند.

وحیدی اظهار داشت: همچنین در این حادثه یک مرد ۴۵ ساله حدود ۸۰ درصد دچار سوختگی شده که در بیمارستان تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.

وی گفت : بررسی های بیشتر نشان داد که ساختمان کانون حادثه فقط یک نفر سکنه داشته که از حاشیه کانون حادثه به صورت مصدوم به بیمارستان انتقال داده شد.

وحیدی اظهار داشت : نتایج قطعی این حادثه پس از آوار برداری کامل مشخص می شود و هر چند انفجار گاز علت حادثه بوده اما باید بررسی کرد که به مثال شدت انفجار ناشی از نشت گاز از کدام وسیله گاز سوز بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرج با بیان اینکه حادثه شب گذشته در بافت فرسوده شهری کرج رخ داد ، گفت: بازسازی و ایمن سازی این گونه بافت ها ضروری به نظر می رسد.

وی به مردم توصیه کرد که ایمنی وسایل گازسوز را در منازل خود جدی بگیرند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

انفجاز شدید گاز شب گذشته در حیدرآباد کرج تا شعاع دور دست شنیده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!