حضور و بصیرت مردم خواب دشمنان را آشفته کرده است


حضور و بصیرت مردم خواب دشمنان را آشفته کرده است

امام جمعه ایلام گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف ازجمله راهپیمایی امسال 22 بهمن خواب دشمنان را آشفته کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر "الله نور کریمی تبار" در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام، با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: مردم با وجود تحریم های شدید خارجی و شرایط اقتصادی و معیشتی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با حضور خودجوش در مراسم ۲۲ بهمن از آرمان های امام، رهبری، شهدا و انقلاب اسلامی حمایت کردند و این حضور و حمایت مردمی خواب دشمنان را برآشفت.
وی گفت: رئیس جمهور پیشین آمریکا سعی کرد که با تشدید تحریم ها علیه ایران اسلامی، مسئوولان را وادار به مذاکره و مردم را با بهانه مشکلات معیشتی به خیابان ها بکشانند اما مردم صبور ایران این دسیسه دشمن را خنثی کردند و عزت خود را در برابر بیگانان به ذلت تبدیل نکردند و سر تسلیم در برابر آنها فرود نیاوردند.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: ترامپ هفتمین رئیس جمهور آمریکا بود که سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران داشت و هدفش این بود که ایران به طور کامل از فعالیت های صلح آمیز هسته ای دست بردارد و فناوری های موشکی و دفاعی و نظامی خود را نیز نابود کند و با هیچ کشوری در دنیا ارتباط نداشته باشد تا انقلاب اسلامی را به دیگر کشورهای منطقه و جهان صادر نشود.
کریمی تبار با تاکید بر اینکه مسئولان باید بدانند غربی ها و به ویژه آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و باید به جای نگاه به خارج از ظرفیت های داخل کشور بهره ببرند و چشم امید به خارج نداشته باشند، تصریح کرد: رهبری و مردم همواره قاطعانه و کوبنده جواب دشمنان را می دهند و مسئولان نیز باید به تاسی از رهبری و مردم قاطعانه و عاقلانه پاسخ دشمنان را بدهند.
وی تصریح کرد: مجلس نیز باید همکاری های یک طرفه ایران با بازرسان آژانس اتمی را کاهش دهد چرا که تجربه نشان داده است هرجا که ایران اسلامی با اقتدار جواب خارجی ها را داده است آنها در برابر ایران اسلامی عقب نشینی کرده اند و تسلیم خواسته ها و شرایط ما شده اند.
وی به دستورات و رهنمودهای رهبری در گام دوم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: به فضل پروردگار، رهنمودهای رهبری، حمایت و وفاداری مردم و تلاش مسئولان، نظام جمهوری اسلامی ایران تثبیت شده و به ثبات رسیده و رهبری اقدامات عملی برای رسیدن به درجات عالی علمی، معنویت، استقلال، سیاست خارجی، اقتصاد، سبک زندگی ایرانی اسلامی و دیگر شاخصه ها را در گام دوم انقلاب ترسیم و تشریح کرده اند.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام تصریح کرد: جوانان انقلابی در سایه تحریم ها توانستند به علوم و فنون مختلف در حوزه های گوناگون دست یابند و همپای کشورهای صاحب علم پیشرفت کنند و این شتاب علمی همچنان ادامه دارد ایران در بعضی از علوم و فناوری ها حرف اول را در دنیا می زند و در آینده کشورهای دنیا برای فهمیدن علوم و فنون ایرانی مجبور به فراگرفتن زبان فارسی خواهند بود.
امام جمعه ایلام با اشاره به سفر روسای قوای مقننه و قضاییه به کشورهای عراق و روسیه، تصریح کرد: ایران به درستی فهمیده که باید به جای توجه به کشورهای غربی، ارتباط خود را با کشورهای همسابه بیشتر کند.
کریمی تبار در خصوص این سفرها گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی حامل پیام مهم رهبری به رئیس جمهور روسیه بود و استقبال بی نظیر مردم و مسئولان عراق از رئیس قوه قضائیه هم بیانگر عظمت جایگاه و پایگاه مردمی ایران در عراق است در حالی که رئیس جمهور پیشین آمریکا از ترس واکنش های مردم عراق مخفیانه به این کشور سفر کرده بود.
وی با اشاره به ۲۹ بهمن روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی گفت: بهترین راه برای رونق اشتغال و کاهش آمار بیکاری توجه به پتانسیل های درونی و فراهم کردن شرایط برای حضور سرمایه گذاران در استان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !