نکونام: مقابل شهرخودرو هفت بازیکن را در اختیار نداریم


نکونام: مقابل شهرخودرو هفت بازیکن را در اختیار نداریم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مقابل شهرخودرو هفت بازیکن خود را در اختیار نداریم ولی سایر بازیکنان بهترین هستند و به خوبی می‌توانند جای آنها را پر کنند و از این بابت نگران نیستیم.

به گزارش ایرنا جواد نکونام جمعه شب در نشست خبری پیش از بازی با شهرخودرو در اهواز اظهار داشت: در مورد تیم شهر خودرو اطلاعات خوبی داریم. آنها به خوبی فوتبال را از عقب بازی

می کنند و شرایط تیمی آنها با توجه به کیفیت بازیکنانش بسیار خوب است.

وی افزود: ۲ و سه بازیکن اصلی آنها سال ها در این تیم حضور دارند که شکل خاصی به تیم داده اند و در کیفیت بازی های شهرخودرو تاثیر زیادی دارند. نتیجه گیری آنها به خصوص در مقابل تیم های بالای جدول بسیار خوب است لذا خوشحالم از اینکه فردا مقابل یک تیم خوب و باکیفیت بازی می کنیم.

سرمربی تیم فولاد با بیان اینکه عملکرد ما به غیر از ۲ بازی خوب بوده و روز به روز شرایطمان بهتر می شود افزود: ما در ۲ بازی می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم اما اشتباه سهوی داوران موجب شد تا امتیازات را از دست بدهیم.

نکونام همچنین با بیان الینکه تمام تیم ها در اهواز مقابل ما برای نباختن بازی می کنند که این موضوع کارمان را سخت می کند گفت: در فوتبال امروز بازیکنانی که خلاقیت و توانایی بالایی دارند در یک لحظه می توانند نتیجه را عوض کنند اما وقتی تیمی با پنج دفاع بازی می کند نمی توان کاری کرد. تیم ما بعد از بازی با پرسپولیس، تاکنون در خانه عملکرد خوبی داشته و بازی های قابل قبولی را در اهواز ارائه دادیم اگرچه کار سختی داشتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در نیم فصل بازیکنی جذب خواهید کرد گفت: ابتدا باید منتظر شرایط باشگاه در پنجره نقل و انتقالات بود که امیدوارم مشکل برطرف شود. قطعا بازیکنانی که نیم فصل اول انتظارات کادر فنی را برآورده نکرده باشند از تیم جدا می شوند که تا اینجا همه بازیکنان خوب بودند و شاید یک یا ۲ بازیکن در حد انتظار ظاهر نشدند که اگر در سه بازی آینده جبران نکنند، قطعا به جای آنها از بازیکنان جوان و امیدمان استفاده می کنیم.

سرمربی تیم فولاد عنوان کرد: تلاش می کنیم بازیکن سازی را که از پارسال شروع کردیم همچنان ادامه دهیم. ما بازیکنانی داریم که پارسال قراردادشان ۴۰۰ میلیون ریال بود ولی امسال قرارداد همان افراد میلیاردی شده و تیم های بزرگ دنبال آنها هستند.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیم فولاد خوزستان نیز گفت: معتقدم تمام بازیکنان این تیم باید در یک سطح باشند. هیچ گاه نگفته ام که برخی بازی ها را به دلیل وجود چندین بازیکن مصدوم و محروم از دست دادیم اما بازی هایی بوده که پنج یا ۶ مصدوم و محروم داشتیم ولی هیچ موقع بهانه نیاوردم چون معتقدم که هر ۳۰ بازیکن تیم باید در یک سطح باشند.

دیدار تیم های فولاد و شهرخودرو از ساعت ۱۶ فردا ۲۵ بهمن در اهواز برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022