توتو ولف به لوئیس همیلتون حق وتو نداده است


فرمول یک ایران – توتو ولف می گوید که آنها تصمیم گرفتند که با لوئیس همیلتون قرارداد یک ساله ای را امضا کنند زیرا زمان بیشتری را برای توافق طولانی مدت داشته باشند. طی هفته جاری، راننده بریتانیایی و تیم فرمول یک مرسدس پس از یک وقفه طولانی بالاخره باهم با یک قراداد یکساله برای مسابقه دادن در فصل 2021 مسابقات فرمول یک به توافق رسیدند. مدیر تیم مرسدس...

فرمول یک ایران – توتو ولف می گوید که آنها تصمیم گرفتند که با لوئیس همیلتون قرارداد یک ساله ای را امضا کنند زیرا زمان بیشتری را برای توافق طولانی مدت داشته باشند.

طی هفته جاری، راننده بریتانیایی و تیم فرمول یک مرسدس پس از یک وقفه طولانی بالاخره باهم با یک قراداد یکساله برای مسابقه دادن در فصل 2021 مسابقات فرمول یک به توافق رسیدند.

مدیر تیم مرسدس درباره این توافق گفت:

ما به طور مشترک بر سر یک قرارداد یک ساله توافق کردیم.

اول از همه، یک تغییر اساسی در مقررات سال 2022 رخ می دهد و همچنین ما می خواهیم ببینیم که شرایط جهانی، توسعه و کمپانی به چه شکلی پیش می رود. به علاوه در طرف دیگر، به این دلیل است که ما خیلی لفتش دادیم.

ما می خواستیم در مورد قرارداد در پایان فصل بین مسابقات بحرین بحث کنیم و بدیهی است که لوئیس احساس خوبی نداشت. و در پایان ما صحبت هایمان را درست قبل از کریسمس شروع کردیم.

بنابراین انجام آن در اسرع وقت مهم بود. و از این نظر فکر کردیم که درباره 2021 بحث کنیم و صحبت هایمان درباره 2022 را به بعدا موکول کنیم.

عدم قطعیت هایی در جهان وجود داشته که بر نحوه فعالیت این ورزش، درآمد تلویزیون و اسپانسر تأثیر می گذارد.

توتو ولف همچنین درباره بند ورشتپن و حق وتو لوئیس همیلتون گفت:

در مورد بندهای خاصی که در رسانه ها وجود داشت، من نمی دانم از کجا آمده زیرا هیچ یک از آنها صحت ندارد.

در موردش خواندم و برایم جالب بود اما حقیقت این است که در مورد هیچ بند خاصی درباره راننده ای، حتی یک ثانیه هم بحثی صورت نگرفت. او در هشت سال گذشته هرگز چنین چیزی را نخواسته و این یک تصمیم تیمی است.

و بند دیگر در مورد سهم درآمد نیز یک شایعه بی اساس بود. بنابراین هیچ یک از اینها هرگز بخشی از بحثهای ما نبود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


به روز رسانی تیم ها برای گرندپری مجارستان 2017