جمهوری خواهان:استیضاح تسویه حساب سیاسی است/ مخالفت دموکراتها با اوباش به نظرات سیاسی آنها بستگی دارد


جمهوری خواهان:استیضاح تسویه حساب سیاسی است/ مخالفت دموکراتها با اوباش به نظرات سیاسی آنها بستگی دارد

شفقنا- وکلای ترامپ در ادامه برگزاری دادگاه استیضاح ترامپ تاکید کردند:دموکرات های جمعه هیچ مدرکی علیه ترامپ ندارند. آنها دادگاه استیضاح دوم ترامپ را یک تسویه حسابهای سیاسی توصیف کردند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از فرانسه24، وکلای ترامپ استدلال کردند که اظهارات ترامپ به طرفدارانش برای اینکه حسابی بجنگند و همه جا را جهنم کنند را نمی […]

جمهوری خواهان:استیضاح تسویه حساب سیاسی است/ مخالفت دموکراتها با اوباش به نظرات سیاسی آنها بستگی داردجمهوری خواهان:استیضاح تسویه حساب سیاسی است/ مخالفت دموکراتها با اوباش به نظرات سیاسی آنها بستگی دارد

شفقنا- وکلای ترامپ در ادامه برگزاری دادگاه استیضاح ترامپ تاکید کردند:دموکرات های جمعه هیچ مدرکی علیه ترامپ ندارند. آنها دادگاه استیضاح دوم ترامپ را یک تسویه حسابهای سیاسی توصیف کردند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از فرانسه۲۴، وکلای ترامپ استدلال کردند که اظهارات ترامپ به طرفدارانش برای اینکه حسابی بجنگند و همه جا را جهنم کنند را نمی توان بر اساس قانون آزادی بیان مورد سوال قرار داد.
مایکل ون در وین ، یکی از وکلای ترامپ گفت: اینکه ادعا کنیم رئیس جمهور سابق خواستار رفتار غیرقانونی یا خشونت آمیزبوده دروغی هولناک است.
بنابراین گزارش، یکی از وکلا تاکید کرد: برخی از دموکراتها خشونت را در برخی از اعتراضات ضد نژادپرستی که در تابستان گذشته در سراسر ایالات متحده رخ داده بود مورد تشویق و تأیید قرار داده اند و آنها به وضوح نشان داده اند که مخالفت آنها با اوباش و نگاهشان به استفاده از گارد ملی به نظرات سیاسی آنها بستگی دارد.
بنابراین گزارش، رای نهایی استیضاح شنبه اعلام می شود.
محکومیت ترامپ در سنا به دو سوم آرا احتیاج دارد ، این بدان معناست که حداقل ۱۷ جمهوری خواه باید از رئیس جمهور سابق سرپیچی کنند. بایدن روز جمعه در کاخ سفید به خبرنگاران گفت: من منتظرم ببینم دوستان جمهوری خواه من چه می کنند.
گفتنی است در صورت تبرئه ترامپ سنا می تواند رای منع حضور مجدد ترامپ در پست های دولتی را صادر کند.

اصل خبر را اینجا ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید