فرماندار عجب‌شیر: مردم با رعایت نکات بهداشتی به مدافعان سلامت کمک کنند


فرماندار عجب‌شیر: مردم با رعایت نکات بهداشتی به مدافعان سلامت کمک کنند

مراغه - ایرنا - فرماندار عجب‌شیر گفت: در شرایط خستگی مداوم کادر درمان، مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، میزان ابتلا به کرونا را کاهش داده و از این طریق به مدافعان جبهه سلامت کمک کنند.

عادل اصغرپور روز شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس شبکه بهداشت و درمان عجب‌شیر ضمن قدردانی از تمام مدافعان سلامت و افرادی که در عرصه بهداشت و درمان فعالیت می‌کنند، افزود: سلامت مردم از همه‌چیز مهمتر است زیرا سلامت مردم مؤلفه اصلی در بقای یک جامعه به شمار می‌رود و دولت تدبیر و امید نیز قدم‌های بسیار خوبی در حوزه سلامت برداشته که نشان‌دهنده نگاه ویژه به این حوزه است.

فرماندار عجب‌شیر: مردم با رعایت نکات بهداشتی به مدافعان سلامت کمک کنند

وی نسبت به شکنندگی وضعیت نارنجی کرونا در این شهرستان هشدار داد و اضافه کرد: پایش‌های انجام شده نشان‌دهنده رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی از سوی گروه‌های شغلی و کاهش میزان مشارکت مردم در استفاده نکردن از ماسک در شهرستان است.

وی بیان کرد: امروزه متاسفانه با وجود هشدارهای متعدد مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک از طریق رسانه‌های محلی، بسیاری از شهروندان شدت بیماریزایی این ویروس منحوس را جدی نگرفته‌اند و این امر موجب پر شدن تخت‌های بیمارستان و افزایش فشار مضاعف کاری به مدافعان سلامت شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان عجب‌شیر در وضعیت نارنجی قرار دارد، شهروندان باید رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی خصوصا استفاده از ماسک و تردد نکرن در مکان‌های پرتردد و شلوغ و عدم برگزاری مراسمات را جددی بگیرند.

به گزارش ایرنا در این آیین دکتر جواد بابایی به عنوان رییس جدید شبکه بهداشت و درمان معرفی و از زحمت‌های دکتر عزیزالله خماهانی در طول این مدت قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قبل انقلاب و دوست بهروز وثوقی به کما رفت