هنیه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت


هنیه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت

رئیس دفتر سیاسی حماس در پیامی چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العهد»، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، شامگاه روز چهارشنبه در پیامی چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به آیت الله سید علی خامنه ای، رهبرمعظم انقلاب تبریک و تهنیت گفت.

اسماعیل هنیه دراین پیام به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران گفت: «ما در جنبش حماس و در کنار ما، مردم فلسطین بدین وسیله با شما در شادی این مناسبت فرخنده شریک می‌شویم تا سپاس و قدرانی عمیق خود را به خاطر مواضع شرافتمندانه و مستمر شما در ایستادگی در کنار فلسطین، آرمان عادلانه آنها، حمایت از مردم این کشور و مقاومت شجاعانه آنها در دفاع از حقوق مشروع ‌شان ابراز کنیم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در ادامه اظهار کرد: این جنبش به تحکیم این مواضع، ادامه این نقش‌ ها در پیروزی فلسطین و حمایت از مردم این کشور و طرح مقاومت آنها در بحبوحه خطرات و چالش ‌هایی که آرمان فلسطین با آن مواجه است»، چشم دوخته است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند