توهین به رییس جمهوری زمینه‌ساز تضعیف نظام است


توهین به رییس جمهوری زمینه‌ساز تضعیف نظام است

ارومیه- ایرنا- عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه گفت: توهین به رییس جمهوری به عنوان سکان‌دار نهاد اجرایی کشور، زمینه ساز تضعیف نظام است.

سیدمحمد صالحی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کسانی که در روز ۲۲ بهمن به عنوان روز وحدت ملی، علیه رییس جمهوری شعار توهین سردادند، از طیفی خاص و جدای از مردم عادی بودند.

وی اضافه کرد: متاسفانه درسال های اخیر فضای موجود نسبت به دوره های گذشته تغییر یافته و اهانت به مسوولان و بزرگان انقلاب تبدیل به عادت شده است.

عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف است، اظهار کرد: وقتی در سالگرد پیروزی انقلاب شعار توهین علیه رییس جمهوری سرداده می شود، این حرکت در واقع تلاشی برای نادیده گرفتن خدمات مسوولان و دولت است.

وی به نقش رسانه ها در ایجاد فضای سالم و به دور از افراط و تفریط اشاره کرد و ادامه داد: برخی رسانه ها در انعکاس وقایع و مسایل جامعه جانب حقیقت را کنار گذاشته و ‌به تشویش اذهان عمومی پرداخته و ‌با انتشار مطالب دور از اخلاق به رسالت واقعی خود عمل نمی کنند.

صالحی، افزود: چنین حرکت هایی آدرس غلط دادن به دشمنان است بنابراین ضروری است اصحاب رسانه اعم ‌از رسانه های مجازی و مکتوب، در مسیر تعالی جامعه قدم برداشته و در انعکاس اتفاقات و وقایع، اخلاق را محور قرار دهند.

به ‌گزارش ایرنا، در راهپیمایی خودرویی وموتوری ۲۲ بهمن امسال عده ای از یکی از استان های کشور شعارهای توهین علیه رییس جمهوری سردادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز