پیروزی ارزشمند شهرداری آستارا ، تساوی ملوان برابر تیم انتهای جدولی


پیروزی ارزشمند شهرداری آستارا ، تساوی ملوان برابر تیم انتهای جدولی

رشت - ایرنا - هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول برگزار و طی آن تیم شهرداری بندر آستارا پیروز میدان شد، اما تیم ملوان برابر تیم انتهای جدولی نود ارومیه به نتیجه مساوی دست یافت.

در جریان این رقابت ها و در دیدارهای برگزار شده از سوی نمایندگان گیلان ، تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا مقابل تیم خیبر خرم آباد به پیروزی ارزشمند ۲ بر یک دست یافت، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برابر تیم نود ارومیه به نتیجه مساوی بدون گل رسید و تیم فوتبال چوکا تالش با نتیجه چهار بر ۲ مغلوب تیم بادران تهران شد.

تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در یک بازی خارج از خانه برابر تیم خیبر خرم آباد قرار گرفت که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک برابر میزبان خود به برتری رسید.

شهرداری بندر آستارا که پیش از این بازی نیز موفق ترین نماینده گیلان در لیگ دسته اول بود، برای تداوم روند رو به رشد خود و برای اینکه به تیم های صدرجدولی نزدیکتر شود، نیاز به کسب امتیاز در این بازی خارج از خانه داشت.

این در حالی است که حتی نتیجه مساوی نیز برای تیم شهرداری بندر آستارا در این دیدار خارج از خانه می توانست امیدوار کننده باشد اما در نهایت این تیم به پیروزی رسید تا سه امتیاز حساس این دیدار را کسب کند.

تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در این دیدار بسیار قدرتمند ظاهر شد و سرانجام به یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه رسید تا همچنان موفق ترین نماینده گیلان تا پایان هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول باشد.

این تیم که فصل گذشته از رقابتهای لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود کرد، هم اینک و تا پایان هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته یک، شرایط مناسبی دارد و حتی خود را به عنوان یک مدعی مطرح کرده و اگر همین روند رو به رشد تیم شهرداری بندر آستارا ادامه یابد، بی شک این تیم یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر هم خواهد بود.

به هرحال تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در یک دیدار سخت خارج از خانه برابر خیبر خرم آباد به پیروزی رسید تا از یک سو فاصله اش را با تیم های میانه جدول بیشتر و از سوی دیگر فاصله خود را با تیم های صدر جدول کاهش دهد.

این در حالی است که تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا هم اینک با تیم های صدر جدولی فقط یک امتیاز فاصله دارد و اگر این تیم در بازی آتی خود که یک دیدار خانگی محسوب می شود، پیروز شود می تواند حتی جزو تیمهای صدرنشین قرار گیرد.

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول، در هفته چهاردهم این مسابقات در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف تیم نود ارومیه رفت که در نهایت برابر این تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

کسب این نتیجه مساوی، برابر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، حکم شکست را داشت چون ملوانان برابر تیم انتهای جدولی نود اورمیه قرار گرفتند که سرانجام نتوانستند برابر این تیم به برتری برسند و تلاش بازیکنان ملوان برای باز کردن دروازه تیم حریف ناکام ماند.

این نتیجه مساوی در حالی رقم خورد که همگان انتظار یک پیروزی پرگل را از تیم فوتبال ملوان بندرانزلی داشتند تا با برتری در این دیدار خانگی و آن هم مقابل تیم انتهای جدولی، ملوانان بتوانند خود را به تیمهای صدر جدولی نزدیک تر کنند.

اما در نهایت ملوانان از این فرصت مناسب نتوانستند استفاده مناسبی ببرند و با این تساوی خانگی همچنان در میانه جدول رده بندی قرار گرفتند و از سوی دیگر فاصله این تیم با تیمهای صدرجدولی نیز افزایش یافت.

البته پس از پایان این دیدار مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از سمت خود استعفا داد و باید منتظر ماند و مشاهده کرد که سرانجام این استعفا به کجا خواهد انجامید و عواقب این نتیجه مساوی چه خواهد شد.

این در حالی است که تیم فوتبال ملوان بندرانزلی یکی از تیمهای قدیمی، ریشه دار و پرطرفدار کشور محسوب می شود و به طور حتم مسئولان این تیم باید چاره ای بیاندیشند تا این تساوی اثر منفی بیشتری ایجاد نکند چون هنوز رقابت های لیگ دسته اول حتی به نیمه راه هم نرسیده و همه تیمها فرصت زیادی برای جبران نتایج ضعیف خود دارند.

به هرحال تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول با کسب نتیجه مساوی خانگی نتوانست خواسته طرفداران و علاقمندان خود را برآورده کند و به طور حتم این تیم برای جبران این امتیازات از دست رفته ، باید تلاش بیشتری را انجام دهد تا با کسب نتایج مطلوب، همچنان یکی از مدعیان لیگ باشد.

اما تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده گیلان در هفته چهاردهم لیگ دسته اول در یک دیدار خانگی و در ورزشگاه سردارجنگل رشت میزبان تیم قدرتمند بادران تهران بود که در نهایت با نتیجه چهار بر ۲ مغلوب حریفش شد تا همچنان وضعیت این تیم نامناسب باشد.

چوکایی ها برای اینکه فاصله خود را با تیم های انتهای جدولی بیشتر کنند، نیازمند کسب امتیاز و حتی پیروزی در این بازی سخت بودند و حتی تا چند دقیقه مانده به پایان این دیدار، از حریف خود جلو بودند اما در نهایت نتیجه را واگذار کردند تا یک شکست تلخ خانگی دیگر را تجربه کنند.

البته چوکایی ها بازی را خوب آغاز کردند و تا دقیقه ۸۹ نیز برنده بازی بودند و زمانی که اکثر علاقمندان و همچنین نیمکت نشینان و بازیکنان تیم چوکا تصور پیروزی برابر تیم قدرتمند و مدعی بادران تهران را داشتند، این تیم با پذیرفتن سه گل در دقایق پایانی، نتیجه را عوض کرد.

در نیمه اول این دیدار تیم فوتبال چوکا تالش در همان دقایق اولیه بازی به گل برتری دست یافت و کنعان طاهرنژاد بازیکن این تیم توانست در دقیقه ۱۱ با یک ضربه سر دقیق، اولین گل این بازی و اولین گل چوکا را به ثمر برساند.

تیم فوتبال بادران تهران در اولین حمله خود پس از به ثمر رسیدن این گل، به گل مساوی دست یافت تا خوشحالی چوکایی ها فقط دو دقیقه ادامه یابد چون احسان پیرهادی بازیکن تیم فوتبال بادران تهران موفق شد در دقیقه ۱۳ گل اول تیمش را به ثمر برساند تا نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز تیم فوتبال چوکا تاش همانند نیمه اول به گل دست یافت و سامان نورمحمدی کاپیتان این تیم در دقیقه ۴۸ و با یک ضربه سر زیبا توانست دومین گل چوکا را به ثمر برساند تا این تیم امیدوار به کسب پیروزی در این دیدار سخت باشد.

اما تیم فوتبال بادران تهران در دقایق پایانی این مسابقه و در وقت تلف شده این دیدار به سه گل دست یافت تا تیم چوکا در دقایق پایانی نتیجه بازی را به بادران واگذار کند و متحمل یک شکست سنگین خانگی شود.

در دقیقه ۸۹ این بازی مرتضی خراسانی بازیکن تیم فوتبال بادران تهران دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود اما یک دقیقه پس از به ثمر رسیدن این گل، حسین اسلامی بازیکن بادران سومین گل تمیش را به ثمر رساند و در دقایق تلف شده نیز ایمان غلامی توانست چهارمین گل بادران را به ثمر برساند.

به هرحال در هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم شهرداری بندر آستارا در دیداری خارج از خانه به پیروزی رسید تا همچنان موفق ترین نماینده گیلان در این لیگ باشد اما تیم های ملوان بندرانزلی و چوکا تالش نتوانستند نتایج خوبی را کسب کنند.

تا پایان هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، شهرداری بندر آستارا با ۲۴ امتیاز در مکان پنجم ، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با ۱۸ امتیاز در مکان نهم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب ۱۳ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز