تخصیص اعتبار 520 میلیاردی برای ایجاد مجتمع‌های گلخانه‌ای در هریس


تخصیص اعتبار 520 میلیاردی برای ایجاد مجتمع‌های گلخانه‌ای در هریس

فرماندار شهرستان هریس از اختصاص بیش از 520 میلیارد تومان اعتبار از محل طرح استانی برای بخش کشاورزی در راستای ایجاد مجتمع‌های گلخانه‌ای در این شهرستان خبر داد.

علیرضا خاکپور در جمع مسئولان شهرستان کلیبر با بیان اینکه این مبلغ، تنها ۶۵ درصد از کل اعتبارات طرح استانی را شامل می‎شود، اظهار کرد: تقویت و ایجاد طرح‌های مکانیزه و آبی کشاورزی عاملی در راستای پیشرفت و توسعه اقتصادی شهرستان هریس بوده و خواستار اختصاص تسهیلات لازم جهت اجرای این طرح‌ها در بخش کشاورزی هستیم.

وی در ادامه، بیکاری جوانان و به‌ویژه تحصیل‌کردگان را از جمله مشکلات و معضلات اصلی این برشمرد و خواستار حل این معضل اجتماعی در این شهرستان شد.

به گزارش ایسنا، وی، توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان هریس را در گرو همکاری مسئولان و بانک‌ها با همدیگر برشمرد و گفت: برای حل مشکلات اقتصادی و معضلات بیکاری جوانان تعامل بین بخشی و حمایت بانک‌ها می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

خاکپور در ادامه از اختصاص ۵۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد و افزود: تاکنون ۱۹۸ مددجوی این کمیته جهت اخذ تسهیلات اشتغالزایی در بخش‌های کشاورزی، دامداری، صنایع دستی، خدمات فنی و... به بانک‌های عامل معرفی شدند و تلاش می‌کنیم تا پایان سالجاری، تمام مدد جویان این کمیته از تسهیلات اشتغالی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی