ضرورت مستندسازی ابعاد مختلف تاریخ انقلاب و دفاع مقدس


ضرورت مستندسازی ابعاد مختلف تاریخ انقلاب و دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به این‌که مستندسازی تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ابعاد مختلف امری لازم و ضروری است، گفت: نویسندگان و پژوهشگران متعهد وظیفه خطیری در ثبت و ضبط خاطرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارند.

محسن رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا دهه فجر و ۲۲ بهمن را اوج اقتدار ملت ایران دانست و اظهار کرد: دشمنان این انقلاب، تصورشان این بود که با وجود ویروس کرونا امسال جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی برگزار نخواهد شد؛ ولی به کوری چشم بدخواهان این نظام در این ایام شاهد برگزاری این مراسم با رعایت پرو تکل‌های بهداشتی بودیم.

رشیدی گفت: مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن با یک ابتکار زیبا با رژه موتوری- خودرویی و با حضور اقشار مختلف برگزار شد و ملت ایران برگ زرین دیگری به افتخارات خود اضافه کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان این‌که به تصویر کشیدن این عظمت حضور ملت در جشن پیروزی انقلاب با دوربین‌های فیلمبرداری و عکس‌برداری کاری است، ادامه داد: دشمنان ما تمام سعی خود را کردند که انقلاب به چهل سالگی خود نرسد؛ ولی به یاری خداوند متعال ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم.

وی با اشاره به این‌که مستندسازی تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ابعاد مختلف امری لازم و ضروری است، تصریح کرد: نویسندگان و پژوهشگران متعهد وظیفه خطیری در ثبت و ضبط خاطرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارند.

رشیدی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با پیشگیری از تحریف دفاع مقدس، بیان کرد: در عرصه فرهنگی و نگارش کتاب، اگر خودمان اقدام نکنیم دیگران آنگونه که خودشان می‌خواهند و با اهداف مورد نظر خودشان در مورد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌نویسند و به جوانان ما القا می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان قلم زدن در راستای اهداف انقلاب اسلامی را کاری جهادی دانست و عنوان کرد: برای ترویج ارزش‌های به دست آمده در دوران انقلاب و دفاع مقدس باید از همه ظرفیت‌های ادبی، هنری، رسانه‌ای و ... استفاده کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام