تداوم طرح مواسات و همدلی به کمک بچه های مسجدی


تداوم طرح مواسات و همدلی به کمک بچه های مسجدی

سهیلا بهادری گفت: تداوم طرح مواسات و همدلی از رویکرد فعالیت های کانون ام ابیها در ایام کرونایی است و بر همین اساس با کمک بچه های مسجدی و مشارکت موسسه خیریه نسیم مهربانی در تداوم این طرح به اشکال مختلف به نیازمندان کمک شده است.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فعالیت های اجتماعی کانون ام ابیها، گفت: تداوم طرح مواسات و همدلی از رویکرد فعالیت های کانون ام ابیها در ایام کرونایی است و بر همین اساس با کمک بچه های مسجدی و مشارکت موسسه خیریه نسیم مهربانی در تداوم این طرح به اشکال مختلف به نیازمندان کمک شده است.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: با هدف کمک به بهبود معیشت خانواده های آسیب دیده از کرونا، اجاره بهای یک ماهه منزل ۳۶ نفر این از خانواده های نیازمند پرداخت شد.


وی بیان کرد: همچنین کمک هزینه درمان ۴۸ بیمار نیازمند نیز پرداخت شده و در راستای حمایت از کسب و کارهای خانگی زنان بی سرپرست، طرح خرید نان نیز اجرا شد و بر همین اساس از تعداد ۱۲ نفر از این زنان بی سرپرست نان خریداری شد.


بهادری یادآور شد: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری ام ابیها با همکاری موسسه خیریه نسیم مهربانی، ایجاد کسب و کارهای خانگی برای زنان بی سرپرست است تا این زنان بتوانند به بهبود معیشت خانواده های خود کمک کنند و به همین منظور تعدادی تنور گازی در اختیار این بانوان قرار داده شده است.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد ادامه داد: علاوه بر این نیز طرح جمعه های مهربانی هر هفته اجرا می شود و در همین راستا هر جمعه با جلب کمک های مومنانه خیرین تعداد ۱۰۰ پرس غذای نذری تهیه شده و درب منازل نیازمندان ساکن روستاها تحویل می شود.


وی ابراز کرد: در ایام دهه فجر نیز به مناسبت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد ۲۲ سبد معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، روغن و قند در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


بهادری اظهار کرد: از دیگر برنامه های کانون در تداوم طرح مواسات و همدلی، تهیه کمک جهیزیه برای نوعروسان بی بضاعت است که بر همین اساس در ایام الله دهه فجر یک تخته فرش، یک اجاق گاز و تعدادی پتو به یک نوعروس بی بضاعت اهدا شد.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد با اشاره به این که در آستانه سالروز ولادت حضرت علی (ع) قرار داریم، عنوان کرد: از هم اکنون در حال جلب کمک های مومنانه خیرین برای تهیه بسته های معیشتی هستیم تا در این روز فرخنده در بین خانوارهای نیازمند توزیع کنیم.


وی یادآور شد: متاسفانه شیوع کرونا شرایطی را به وجود آورده که معیشت بسیاری از خانواده ها دچار مشکل شده است و ما سعی داریم با تداوم طرح مواسات و همدلی گوشه ای از مشکلاتی معیشتی این قشر آسیب دیده را حل کنیم.


بهادری در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با همراهی و همدلی خیرین و مردم در ذیل این طرح بتوانیم به تعداد بیشتری از نیازمندان کمک کنیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید