آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر گروسی به تهران را تایید کرد


آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر گروسی به تهران را تایید کرد

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر مدیر کل آژانس به تهران را تایید و اعلام کرد در این سفر وی با مقامات ارشد ایران گفتگو می‌کند.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر گروسی به تهران را تایید کردبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از وین، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر مدیر کل آژانس به تهران را تایید و اعلام کرد در این سفر وی با مقامات ارشد ایران گفتگو می‌کند.
آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای که نسخه آن در اختیار خبرگزاری صدا وسیما قرار گرفته است با اشاره به سفر «رافائل گروسی» مدیر کل این سازمان به تهران در روز شنبه اعلام کرد وی در این سفر با مقامات ارشد ایران دیدار و درباره یافتن یک راه حل مورد توافق طرفین برای ادامه فعالیت‌های اساسی راستی آزمایی آژانس در ایران گفتگو خواهد کرد.
آژانس بین المللی انرژی اتمی در این بیانیه می‌گوید: مدیرکل آژانس هفته گذشته پیشنهاد داد با توجه به تصمیم ایران مبنی بر متوقف کردن اقدامات شفاف ساز داوطلبانه اش تحت برجام، شامل پروتکل الحاقی در تاریخ۲۳ فوریه، که اثرات جدی بر فعالیت‌های راستی آزمایی و نظارتی آژانس در این کشور خواهد داشت؛ به ایران سفر کند.

پیشتر کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین المللی در وین اعلام کرده بود رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز شنبه به تهران سفر می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟