ردبول می تواند موتور خود را برای فرمول یک 2025 بسازد


فرمول یک ایران – پاوریونیت های جدید فرمول یک قرار است برای سال های 2025 یا 2026 وارد مسابقات شوند و رئیس تیم ردبول، کریستین هورنر گفت که آنها می توانند خودشان آن را طراحی کنند. تیم های فرمول یک برنامه توقف توسعه موتور از سال 2022 را تصویب کرده اند و قرار است نسل جدید پاوریونیت ها در سال 2026 – 2025 وارد مسابقات شود. بنابراین هورنر احساس می کند که...

فرمول یک ایران – پاوریونیت های جدید فرمول یک قرار است برای سال های 2025 یا 2026 وارد مسابقات شوند و رئیس تیم ردبول، کریستین هورنر گفت که آنها می توانند خودشان آن را طراحی کنند.

تیم های فرمول یک برنامه توقف توسعه موتور از سال 2022 را تصویب کرده اند و قرار است نسل جدید پاوریونیت ها در سال 2026 – 2025 وارد مسابقات شود. بنابراین هورنر احساس می کند که ردبول می تواند تولید کننده باشد تا اینکه به روند مشتری بودن ادامه دهد:

این باید یک نگاه طولانی مدت باشد، زیرا بدیهی است که سرمایه گذاری روی امکاناتی که برای تهیه این مورد نیاز بوده، بسیار چشمگیر است.

شما هر دو سناریوی کوتاه مدت مقررات موجود را دریافت کرده اید و البته هر آنچه که در آیین نامه جدید باشد، دریافت خواهید کرد. ما باید در موقعیتی باشیم که آن را نیز بپذیریم.

ما تسهیلاتی خواهیم داشت که قادر به طراحی و بهره برداری از موتورهای بعدی با امکاناتی هستیم که متناسب با آن سرمایه گذاری خواهیم کرد.

شریک ردبول در ساخت موتور

اگر یک شریک هیجان انگیز در این کار حضور پیدا کند، مطمئناً منطقی است که خیلی جدی به آن نگاه کنید، خواه یک سازنده بزرگ باشد یا یک تولید کننده باتری یا هر چیز دیگری. واقعاً بستگی دارد که آینده موتورها به چه سمتی پیش خواهند رفت.

مطمئناً آنچه ما باید درک کنیم این بوده که مقررات جدید چیست. با توجه به یکی از آخرین گفتگوها با فیا، احتمالاً یک موتور احتراقی است. احتمال 100 درصد سوخت پایدار و مناسب محیط زیست خواهد. احتمالاً تأکید بیشتری روی سیستم بازیابی انرژی وجود خواهد داشت.

بنابراین تسهیلاتی که ما برای موتور فعلی در نظر گرفته ایم با موتورهای آینده ارتباط دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری