دریا و ساحل ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه گردشگری استان بوشهر است


بوشهر- ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌های و...
بوشهر- ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌های و دهیاری‌های کشور گفت: گردشگری ساحلی و دریا ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری و توسعه صنعت توریسم در استان بوشهر است.

به گزارش ایرنا، محسن کوشش تبار چهارشنبه شب در همایش شهرداران استان بوشهر در برازجان افزود: یکی از مهمترین حوزه‌هایی که می‌توان در این استان در آن سرمایه گذاری کرد و باعث اشتغالزایی خوبی در آینده شود قابلیت گردشگری بویژه توریسم ساحلی در صورت ایجاد اقامتگاه‌ها است.

وی بیان کرد: دراستان بوشهر با همراهی خوب دولت و مجموعه عمرانی این استان کارها و پروژه‌های خوبی در حوزه توسعه شهری و روستایی انجام گرفته است.

استاندار بوشهر گفت: انتظارا از شهرداران این است که پروژه‌های نیمه تمام را هر چه سریعتر به سرانجام برسانند تا امکان استفاده مردم از آنها فراهم شود.

عبدالکریم گرواند اضافه کرد: امروز نیروهای جوان تصدی شهرداری‌ها را برعهده دارند و ما منابع و اعتبارات را به سمت تکمیل پروژه‌ها هدایت می‌کنیم.

وی بیان کرد: استان بوشهر در حوزه گردشگری مقام سوم را در کشور در پذیرش مهمان قبل از شیوع ویروس کرونا داشته‌است.

گرواند اضافه کرد: هر یک از شهرداری‌های این استان که ۱۰۰ درصد کار را انجام داده همه اعتبار به آنها تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوب بوشهر در حوزه گردشگری این استان می‌تواند به عنوان قطب توریسم در جنوب کشور باشد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: شهرداران باید برنامه محور حرکت و شفاف سازی کنند تا با همکاری مردم تکمیل پروژه‌ها تسریع شود.

مهرداد ستوده افزود: سرانه بودجه شهرداری‌های استان بوشهر در چند سال اخیر ۹۰۰ هزار تومان بوده‌است که این میزان در سال جاری به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ارتقا یافته که رشد بسیار خوبی در بودجه شهرداری‌های استان بوده‌است.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته