اقدامات کمیته امداد در زمینه مسکن و اشتغال قابل تحسین است


اقدامات کمیته امداد در زمینه مسکن و اشتغال قابل تحسین است

قزوین- ایرنا - نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره ) اقدامات بسیار زیادی را در زمینه ایجاد مسکن و اشتغال برای مددجویان انجام داده که قابل تحسین است.

به گزارش ایرنا، روح الله عباسپور روز پنج شنبه در حاشیه بازدید تعدادی از مسوولان کشوری و استانی از کارگاه های تولیدی زیر نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: شعار اصلی انقلاب اسلامی در واقع اجرای عدالت است و اهداف و دعوت ثانویه مشترک تمامی انبیای الهی هم برقراری عدالت اجتماعی و اقامه قسط در جامعه بوده است.
وی افزود: امام خمینی (ره) برای اینکه بتواند شعار راهبردی نظام را محقق کند تجلی محرومیت ها را در روستاها دیده و سازمان ها و نهادهای مختلف را در راستای تحقق عدالت اجتماعی تعریف کرده که نتیجه آن توجه به محرومان و توانمندسازی عدالت اجتماعی است.
این مسوول گفت: یکی از دستگاه هایی که به بهترین شکل ممکن از نیازمندان و محرومان گره گشایی کرده کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده و هر مدیری که در این حوزه منصوب شده قدم های مثبتی را برداشته است.
عباسپور اضافه کرد: در دوره اخیر مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهد اقدامات خوبی از سوی این نهاد هستیم که امیدواریم با تمام قدرت ادامه پیدا کند.
نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره ) در زمینه اشتغال و مسکن قابل تحسین است، اظهار داشت: خوشبختانه کمیته امداد در حال حاضر ارتباط خوبی با مجلس شورای اسلامی برقرار کرده که امیدواریم با توجه به این تعامل شاهد خدمت رسانی هر چه بهتر به مددجویان باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا