تجهیزات روشنایی دریاچه شاپوری خرم‌آباد خریداری شد


تجهیزات روشنایی دریاچه شاپوری خرم‌آباد خریداری شد

خرم‌آباد- ایرنا - معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری خرم‌آباد گفت: تمام تجهیزات مورد نیاز برای مجموعه تفریحی پارک و دریاچه شاپوری (پل شکسته) این شهر خریداری شده است و به زودی نصب می‌شود.

به گزارش ایرنا علیرضا صادقی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تامین روشنایی مطلوب پارک و دریاچه شاپوری به منظور حفظ تامین امنیت شهروندان، ارائه خدمات مطلوب رفاهی برای حضور خانواده ها و گردشگران ضروری است.

وی اظهار داشت: رفع مشکل روشنایی این پارک در اولویت کاری شهرداری خرم آباد قرار دارد و در آینده نزدیک، طرح یک روشنایی زیبا در پارک جنوب شهر اجرا خواهد شد.

وی در ادامه از احداث خیابان ۴۵ متری مهر برای اتصال شمال شرق و غرب شهر خرم آباد خبر داد و افزود: این طرح یکی از مهمترین پروژه های شهرداری است که در کنار پل باستانی شاپوری خرم‌آباد (پل شکسته) آغاز و با عبور حدفاصل تقاطع بلوار بهارستان و میدان کریم خان زند به خیابان طیب متصل می شود.

صادقی تصریح کرد: برای احداث خیابان ۴۵ متری مهر، مشکل تملک و خرید چند باب ساختمان مسکونی پیش رو است که امید می رود با همت و کمک مسئولین هرچه زودتر در این خصوص اقدامات خوبی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه جنوب شهر خرم آباد مظلوم واقع شده است گفت: شهرداری به منظور ایجاد پارک و شهربازی برای کودکان این منطقه، در حال احداث ۲ پارک در تپه پاگر ماسور و خیابان طیب است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سهم واقعی مدیران مجازی در بحران کرونا