نگاهی به عملکرد بهزیستی ساوه در زمینه ایمن سازی مددجویان از کرونا


نگاهی به عملکرد بهزیستی ساوه در زمینه ایمن سازی مددجویان از کرونا

ساوه - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوه گفت: در راستای ایمن سازی مددجویان و افراد تحت پوشش از ویروس کرونا اقداماتی چون توزیع بسته های غذایی، حمایت از کارتن خواب ها و توزیع اقلام بهداشتی در مراکز ترک اعتیاد انجام شد.

«فاطمه آرزومند» روز پنجشنبه در خصوص خدمات ارائه شده به مددجویان بهزیستی در دوران شیوع ویروس کرونا، به ایرنا گفت: در این مدت سازمان بهزیستی کشور در راستای حمایت از مددجویان اقداماتی ویژه از جمله کمک هزینه درمان، توزیع لوازم بهداشتی و کمک معیشتی را در دستور کار دارد.
وی ادامه داد: در شهرستان ساوه نیز مددجویان از کمک‌های سازمان بهزیستی بهره‌مند شدند و علاوه بر این کمک‌ها، با یاری خیرین ساوجی طی چندین نوبت بسته‌های غذایی در نقاط مختلف شهر و روستاها توزیع شد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوه عنوان کرد: براساس آمارها تاکنون بیش از ۶ هزار بسته اقلام غذایی در اختیار مددجویان قرار گرفته است و پیش از عید نوروز نیز بسته‌های غذایی در بین جامعه هدف بهزیستی توزیع خواهد شد.
آرزومند بیان کرد: با توجه به آسیب‌پذیری کودکان کار در دوران شیوع ویروس کرونا، تیم‌های سیار بهزیستی، آنها را شناسایی و بسته‌ لوازم بهداشتی را در بین آنها توزیع کردند.
به گفته او، با وجود مشکلاتی که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۲ مرکز نگهداری مددجویان وجود دارد اما تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا گزارش نشده است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوه ادامه داد: با استفاده از ظرفیت خیران و بودجه‌ تخصیص یافته از سازمان بهزیستی کشور، تمام تجهیزات بهداشتی موردنیاز در مراکز نگهداری از جمله تب‌سنج،ماسک و مواد ضدعفونی کننده تهیه شد.
آرزومند از توزیع اقلام بهداشتی بین کارتن خواب‌ها در سطح شهرستان خبر داد و گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز ترک اعتیاد نیز در دوران کرونا مورد توجه بهزیستی بوده است و به طور مرتب بسته‌های بهداشتی در کمپ‌ها توزیع می‌شود.
وی گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر در بخش‌های مختلف اجتماعی، پیشگیری و توانبخشی تحت پوشش بهزیستی ساوه هستند که مددجویان و اعضای خانواده آنها را نیز شامل می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی