فرماندار ملارد: نامزدهای احتمالی سلامت مردم را به خطر نیاندازند


فرماندار ملارد: نامزدهای احتمالی سلامت مردم را به خطر نیاندازند

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان ملارد گفت: نامزدهای احتمالی شوراهای اسلامی شهر و روستا برای جذب رای، سلامت مردم را به خطر نیندازند.

به گزارش ایرنا، سجاد برنجی روز پنجشنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان ملارد افزود : متاسفانه در برخی موارد مشاهده شده برخی نامزدهای انتخابات شوراها با برگزاری جلسه های پرازدحام اقدام غیرمستقیم به فعالیت های انتخاباتی کرده اند که البته تذکرات لازم به آنها داده شد.

وی ادامه داد: چنانچه نامزدی دست به اقدامات اینچنینی بزند هم به واسطه تبلیغات پیش از موعد و هم به دلیل تهدید سلامت عمومی در مرحله بررسی صلاحیت ها این موضوع قطعا مورد توجه ما قرار می گیرد.

برنجی خاطرنشان کرد: از همه اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان که زحمات بسیار مناسبی در ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به کرونا داشتند خواهشمندیم نسبت به جلوگیری از "عادی انگاری " موضوع کرونا اهتمام داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: طبق تاکید مسئولان وزارت بهداشت همچنان موثرترین راه جلوگیری از کرونا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است که در این زمینه باید تاکیدات لازم صورت گیرد.

برنجی اظهار داشت: در یک سال گذشته ستاد مبارزه با کرونا شهرستان به صورت مستمر روند شیوع بیماری را رصد و علیرغم کمبود امکانات اقدامات بسیار مناسبی در این زمینه انجام شده است که مورد تقدیر فرمانده عملیات مبارزه با کرونا تهران نیز قرار گرفت.

وی ادامه داد: علیرغم کاهش موارد ابتلا و فوتی از ابتدای آذرماه به تازگی با شیب ملایم، اندکی آمار ابتلا افزایش یافته است.

برنجی تاکید کرد: نگرانی اصلی ما شیوع ویروس انگلیسی است که سرایت پذیری بالایی دارد و در مناطق همجوار ما نیز مواردی گزارش شده است.

فرماندار ملارد افزود: از روز شنبه نظارت بر فعالیت اصناف، ادارات، حمل ونقل عمومی، اماکن پر ازدحام و غیره مجدد افزایش می یابد.

شهرستان ملارد با ٤٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب تهران قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...