تاریخ عرضه هارد فورک مری (Mary) کاردانو مشخص شد


تاریخ عرضه هارد فورک مری (Mary) کاردانو مشخص شد

رسانه کلیک-هارد فورک بسیار مهم شبکه کاردانو به نام مری (Mary) در تاریخ 1 مارس 2021 ( 11 اسفند) اجرا خواهد شد.  چارلز هاسکینسون، موسس بلاکچین Cardano، در این‌باره گفت که ترکیب کننده هارد فورک (HFC) در تاریخ 24 فوریه به احتمال زیاد تست‌های تضمین کیفیت را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت. او در […] نوشته تاریخ عرضه هارد فورک مری (Mary) کاردانو مشخص شد...

رسانه کلیک-هارد فورک بسیار مهم شبکه کاردانو به نام مری (Mary) در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۱ ( ۱۱ اسفند) اجرا خواهد شد.

چارلز هاسکینسون، موسس بلاکچین Cardano، در این‌باره گفت که ترکیب کننده هارد فورک (HFC) در تاریخ ۲۴ فوریه به احتمال زیاد تست‌های تضمین کیفیت را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت. او در ادامه تصریح کرد که فورک اصلی ۵ روز بعد از آن انجام می‌شود. کامبینیتور یا ترکیب‌کننده هارد فورک (HFC) اصطلاحی است که برای نشان دادن ترکیب فرایندها یا چیزهای خاصی استفاده می‌شود. در مورد کاردانو، پروتکل‌های هاردفورک کامبینیتور، انتقال شبکه از بایرون به شلی را بدون ایجاد تداخل در سیستم یا راه‌اندازی مجدد آن امکان‌پذیر می‌سازد.

کاربرانی که در این شبکه فعالیت می‌کنند باید نودهای خود را به آخرین نسخه Daedalus بروزرسانی کنند تا به تغییرات این آپدیت دسترسی داشته باشند. هاسکینسون در ادامه گفت:

ما به مدت یک ماه است که این فورک را در شبکه آزمایشی تست می‌کنیم. نتایج آن راضی کننده بوده است. صرافی‌ها نیز از این نتیجه راضی بوده‌اند. همه چیز طبق زمان‌بندی پیش می‌رود.

علاوه بر این Daedalus Flight اولین نسخه از کیف پول ارز دیجیتال کاردانو خواهد بود که از قراردادهای هوشمند بومی مبتنی بر چند دارایی پشتیبانی خواهد کرد. طبق گفته‌های موسس این شبکه، آپدیت Daedalus در هفته اول مارس اجرا می‌شود و تا اواسط ماه، روی شبکه اصلی آن مستقر خواهد شد.

کاردانو در چهار ماه گذشته نقشه راه بروزرسانی گوگن را منتشر کرده بود که در آن مقرر شده بود آپدیت‌های مهم این شبکه در آخر فوریه اجرا شود.

تاریخ عرضه هارد فورک مری (Mary) کاردانو مشخص شد

تاریخ عرضه هارد فورک مری (Mary) کاردانو مشخص شد

در واقع بر اساس زمان‌بندی اعلام شده IOHK، توکن‌های بومی روی شبکه اصلی باید تا آخر فوریه ارائه شوند. اگر همه چیز طبق نقشه جلو برود به نظر می‌رسد کاردانو بتواند بروز رسانی فاز گوگن را بدون هیچگونه تاخیری اجرا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا