طرح ایران قوی در شناسایی نیروهای مستعد و نخبه مسجدی نقشی مهم دارد


طرح ایران قوی در شناسایی نیروهای مستعد و نخبه مسجدی نقشی مهم دارد

حجت‌الاسلام عادل اجرای طرح ملی ایران قوی را از برنامه‌های موفق ستاد فهما دانست و گفت: این طرح می‌تواند در جهت دهی فعالیت‌ بچه‌های مسجد و شناسایی توانمندی‌های آنها نقش مهی داشته باشد.

حجت الاسلام «غلامرضا عادل»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای طرح «ملی ایران قوی» در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، اظهار کرد: عمده جوانان استعدادهای درونی دارند که لازم است زمینه بروز و ظهور این استعدادها فراهم شود، طرح «ملی ایران قوی»، یکی از برنامه های خوب در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است که می تواند، زمینه شناسایی نیروهای مستعد و نخبه مسجدی و جهت دهی روزانه به فعالیت های آنها را فراهم کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: به طور قطع جوانان ما دارای استعدادهای قابل توجهی هستد که اگر امکانات در اختیارشان قرار گیرد، مربیان مجربی داشته باشند و برنامه ریزی های مناسبی برای آنها صورت گیرد ،شاهد رشد و پیشرفت با حضور همین جوانان در عرصه های مختلف کشور خواهیم بود.

حجت الاسلام عادل در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون نیز اگر ایران اسلامی در هر عرصه ای افتخاری کسب کرده است، با تلاش دانشمندانی بوده که اغلب در مسجد رشد و پرورش یافته اند و از استعداد خودشان استفاده کرده و توانستند، نوآوری و کار خارق العاده و دستاوردی برای کشور در عرصه های مختلف داشته باشند.

گفتنی است، طرح ایران قوی از هفته دفاع مقدس آغاز شده و تا ۲۲ بهمن مهلت ثبت اطلاعات در این طرح بوده است و اختتامیه و معرفی برگزیدگان این طرح نیز ۱۸ اسفند ماه همزمان با سالروز تاسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور (فهما) برگزار و برترین های آن مشخص می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه