رزمایش اقتدار و امنیت در کنگاور برگزار شد


رزمایش اقتدار و امنیت در کنگاور برگزار شد

کرمانشاه- ایرنا- هم‌زمان با آغاز چهل و سومین طلیعه بهار آزادی انقلاب اسلامی، رزمایش بزرگ اقتدار و امنیت در راستای مقابله با ناآرامی‌ها با حضور سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، بسیج و دستگاه‌های خدمات‌رسان کنگاور روز جمعه در مجموعه ورزشی شهید قلیوند این شهرستان برگزار شد.

فرماندار کنگاور در حاشیه این رزمایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: اجرای موفقیت آمیز این رزمایش یک روزه در کنگاور نمایش قدرت و توان نظام جمهوری اسلامی در مقابله با هرگونه درگیری های تعارض آمیز است.

فرزاد الماسی افزود: بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی همیشه ثابت کرده‌اند در مقابل دشمنان خارجی و داخلی آماده رزم و تقابل هستند و در دفاع از حریم ولایت و کشور عزیز ایران اسلامی تا آخرین قطره خون با دشمنان مبارزه خواهند کرد.
وی هدف از برگزاری رزمایش را آمادگی لازم نیروهای نظامی و انتظامی با همکاری ادارات و دستگاه های خدمات رسان شهرستان برای مقابله با ناآرامی برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری این قبیل رزمایش ها برای ارتقای سطح امنیت جامعه بسیار مهم بوده و تمرین ها، آموزش های مکرر و منظم در این خصوص می تواند در ارتقا توان دفاعی و عملیاتی نیروهای نظامی مفید واقع شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: امروز بسیج در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی ایفای نقش می‌کند و همین عامل اصلی شکست‌های پی در پی دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران شده است.
سرهنگ پاسدار علی اصغر اله دانه افزود: با هماهنگی به عمل آمده با فرماندهی انتظامی کنگاور، آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس و دیگر نهادهای خدمات رسان این شهرستان در راستای ارتقای سطح دانش و آمادگی هرچه بیشتر بسیجیان این ناحیه مقاومت در مقابل تهدیدات احتمالی از جمله ناآرامی ها، این رزمایش به صورت عملی با تمامی تجهیزات و نیروها در مجموعه ورزشی شهید قلیوند این شهرستان برگزار شد.
او تصریح کرد: دراجرای این رزمایش سعی شد تا با ایجاد محیطی فرضی و بصورت کاملا واقعی و شبیه سازی شده با مواقع ناآرامی، به مرحله اجرا در آید تا در هنگام بروز اتفاقات و حوادث احتمالی، گردان های امنیتی بسیج با برنامه ریزی مناسب از آمادگی لازم دراین خصوص برخوردار باشد.
شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین