4تیم به مرحله نیمه نهایی فستیوال فوتسال خردسالان هرمزگان راه یافتند


4تیم به مرحله نیمه نهایی فستیوال فوتسال خردسالان هرمزگان راه یافتند

بندرعباس- ایرنا- تیم‌های آیندگان، یاران شهسوار مقاومت میناب، آینده سازان و شهسوار کربلا با شکست حریفان خود به مرحله نیمه نهایی فستیوال فوتسال خردسالان هرمزگان راه یافتند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، در سومین روز از بازی‌های مرحله اول فوتسال خردسالان هرمزگان چهار بازی در سالن اروند سورو برگزار شد و تیم‌های آیندگان و یاران شهسوارمقاومت میناب بر حریفان خود پیروز شدند و بازی تیم‌های شهسوار کربلا و آینده سازان نیز با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.
تیم‌های شهسوار کربلا و آینده سازان برگزار کنندگان بازی نخست روز سوم بودند و هر ۲ تیم برای صعود به مرحله بعد و گرفتن امتیاز این دیدار تلاش زیادی از خود نشان دادند که در پایان تیم‌ها با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ امتیازها را تقسیم کردند.

بازی دوم بین تیم‌های آیندگان و اتحاد برگزار شد، در این بازی آیندگان جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه هشت بر یک حریف را شکست داد تا با سه برد پیاپی به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله بعد صعود کند.
در حساس ترین بازی روز سوم تیم‌های یاران شهسوار و کوهستان بندزرک برگزار کردند و هر ۲تیم برای صعود به مرحله بعد نیاز به سه امتیاز این دیدار داشتند که یاران شهسوار دراین بازی نزدیک موفق شدند حریف خود را بانتیجه ۲ بر یک شکست دهد وبا ۶ امتیاز راهی مرحله بعد شود.
در آخرین بازی روز سوم تیم‌های مقاومت میناب و پرسپولیس به مصاف هم رفتند، این بازی برای پرسپولیس مهم بود و این تیم برای رفتن به مرحله بعد نیاز به یک امتیاز این دیدار داشت و شکست ۲ بر یک این آرزو را برای پرسپولیسی ها برآورده نکرد.

در پایان مرحله اول چهار تیم آیندگان، یاران شهسوار از گروه اول و آینده سازان و شهسوار کربلا از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند تا پس از برگزاری این مرحله ۲ تیم فینالیست این بازی‌ها مشخص شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان