میثم شکری ساز کیست و چطور به اوج رسید؟


میثم شکری ساز کیست و چطور به اوج رسید؟

خبرگزاری آریا-میثم شکری ساز؛ آیا تاکنون این نام به گوش تان خورده؟ اگر سهمی در بازار کسب و کار ایران و کارآفرینان داشته باشید بدون شک نام دکتر شکری ساز را بارها و بارها شنیده اید.

میثم شکری ساز کیست و چطور به اوج رسید؟
خبرگزاری آریا-میثم شکری ساز؛ آیا تاکنون این نام به گوش تان خورده؟ اگر سهمی در بازار کسب و کار ایران و کارآفرینان داشته باشید بدون شک نام دکتر شکری ساز را بارها و بارها شنیده اید.

فردی که نه ثروتمند بوده و نه ژن خوب داشته، بلکه پشتکار و تلاش خود توانست به جایگاهی که درحال حاضر در آن قراردارد، برسد. میثم شکری ساز با همت بسیار و روی پای خود ایستادن توانسته از چالش ها و ناملایمتی های زیاد در این حوزه نامش را در کنار نام دیگر مدیران و کارآفرینان موفق کشور نگاه دارد و به خوبی بدرخشد.

ایشان که متولد سال 1364 است، بیش از یک دهه پیش، دقیقا زمانی که همسن و سالانش با فکر تفریح و گشت و گذار زندگی می کردند، با یک ایده ی نو و تلاش و پشتکار بسیار توانست وارد حوزه آموزش شود و بحث یادگیری الکترونیک و مجازی را توسعه دهد. اما این تنها نکته مثبت زندگی کاری ایشان نیست. دکتر شکری ساز یکی از افرادی است که با وجود تمام مشکلات و چالش های اقتصادی که در حال حاضر در کشور وجود دارد نه تنها کسب و کار خود را حفظ کرده و آن را گسترش داده بلکه همچنان به سرعت به سمت موفقیت می رود.

در این شرایط بسیاری از صاحبان کسب و کارها فعالیت هایشان را محدود کرده و به تعدلیل منابع انسانی شان پرداخته اند. افرادی هم که ضعیف تر بودند با ورشکستگی مواجه شده و حیات خود را در این دنیای بی رحم از دست داده اند. زمانی که معضل بیکاری جامعه را فرا بگیرد جوانان امید و انگیزه شان را از دست می دهند و فقر، فساد و خودکشی پدیدار می شوند. چه جوانانی که پس از سال ها تحصیل و تلاش از دانشگاه ها خارج شدند با بیکاری و نبود فرصت شغلی مواجه شده و دیگر تمایلی به تلاش و ساخت آینده خود نداشتند.

عموما در این شرایط مسئولین مملکت دست به دامان کارآفرینان می شوند چرا که به خوبی می دانند این افراد با آفرینش کار و فرصت، تصویر زیبایی را برای آینده زندگی مردم کشور ترسیم می کنند. همان طور که پیش تر گفته شد میثم شکری ساز یکی از کارآفرینان برتر کشور است که به ریشه کن کردن بیکاری و از پای درآوردن غول رکود اقتصادی پرداخت و پیروزمندانه موفقیت هایش را یکی پس از دیگری تجربه کرد.

میثم شکری ساز کیست و چطور به اوج رسید؟

با میثم شکری ساز کارآفرین جوان آشنا شوید

میثم شکری ساز جوانی متولد 29 فروردین 1365 است. او با تحصیل در حوزه دکتری کارآفرینی و مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی و کارشناسی مدیریت MBA از دانشگاه امیر کبیر تهران و اشتنبایس برلین آلمان به دست به کار شده تا به سهم خود برخی از مشکلات را از میان بردارد و به بهبود اوضاع حاکم بر جامعه کمک کند. او دستاوردهای بی نظیری را تا به امروز داشته است و یکی از مهمترین اقدامات وی که در حکم اولین گامش برای صعود به قله های موفقیت بود، تاسیس موسسه آموزش مجازی پارس است. با پایه گذاری این موسسه، شیوه منسوخ شده آموزشی موجود در کشور، جای خودش را به سبک نوین آموزش مجازی داد.

ایشان در بسیاری از مصاحبه ها و کنفرانس ها به این موضوع اشاره می کند که شایسته سالاری باید حرف اول را در کشور بزند. او براین باور است که می بایست با ارائه آموزش های حرفه ای و تخصصی، فضایی را برای یادگیری مهارت های روز و نوین دنیا فراهم کرد تا جوانان بتوانند با ورود به این فضا خود را برای ورود به بازار کار و جامعه، با علم روز دنیا تجهیز کنند. خوشبختانه این تنها حرف نبوده و همان طور که گفتیم، بیش از یک دهه پیش آن را عملی کرده و هر روز در تلاش است که بیشتر به جوانان بها بدهد. جوانانی که سال های زیادی از عمر خود را در مدرسه و دانشگاه و دیگر مراکز آموزشی گذراندند و هزینه های زیادی را صرف آن ها کردند، تنها به این امید که پس از فارغ التحصیلی بتوانند در شغلی مناسب فعالیت کنند.

بسیاری از جوانان با شرکت در دوره های این موسسه به صورت آنلاین، توانستند با وجود دغدغه ها و گرفتاری های روزمره خود به مهارت های کاربردی و مهمی دست یابند و به عنوان نیروهای کار موثر و خبره در جایگاه های شغلی مناسبی استخدام شوند.

میثم شکری ساز این فکر را در سر داشت که خدمات خود را گسترده تر کند و به جوانان و افراد جویای کار بیشتر بها بدهد. وی با این هدف هولدینگ پارس پندار نهاد را که متشکل از چندین مرکز و موسسه زیر شاخه بود، در سال 1388 راه اندازی کرد. شروع این راه به نیروهای جوان کشور نیز کمک بزرگی کرد. این هولدینگ برای انجام خدمات ارزنده اش نیاز به نیروهای کار فراوانی داشت و همین امر سبب شد که در گام بعدی دکتر میثم شکری ساز سهم بزرگی را در اشتغال زایی کشور به خودش اختصاص دهد.

او بیش از 500 نیرو در هولدینگ پارس پندار نهاد دارد و چند صد نیروی کار دیگر را در موسسات آموزش عالی و مراکز و سازمان های تحت مدیریتش به کار دعوت نمود. به این ترتیب می بینیم که چه کارآفرینی درخشانی توسط میثم شکری ساز انجام شده و تا چه اندازه امید و انگیزه در جوانان زنده شده است. میثم شکری ساز تا به امروز در تلاش برای بهبود و توسعه اقتصادی، تجاری، علمی و پژوهشی و موارد از این دست می باشد.

دستاوردهای میثم شکری ساز چیست؟

دکتر میثم شکری ساز مدیر و کارآفرین جوان است که در سال 1396 موفق به دریافت عنوان کارآفرین برتر و مدیر نمونه فناوری اطلاعات شد. او نویسنده و مترجم ماهری نیز می باشد که از نمونه آثارش می توان توهم باهوشی 1 و 2، ناگفته های تاریخ تفکرات مدیریت، روابط فرد و سازمان، فراتر از استراتژی، استوار،بازاریابی گوریلی، مذاکره با دستان خالی و آسایش در آرامش را نام برد. تا کنون بالغ بر 10 جلد کتاب و 20 مقاله پژوهشی از وی بر جای مانده است.

همچنین ایشان را می توان به عنوان یک سخنران انگیزشی موفق نیز معرفی کرد. با این که سن و سال وی زیادی ندارد، ولی تاثیر گذاری ویژه ای بر روی افراد و جهت دهی به زندگی شان دارد. او با ارائه مشاوره های عالی در زمینه مدیریت منابع انسانی، ارتباطات، بازاریابی، توصعه اقتصادی و ... باعث می شود که کسب و کارها روند مثبتی در پیش رو داشته باشند و بتوانند از فرصت های موجود، نهایت استفاده را ببرند. مانند میثم شکری ساز جوانان با استعداد زیادی در جامعه وجود دارند که با تعلیم و پرورش صحیح می توانند آنان نیز به افتخار آفرینی و غرور برایمان بپردازند. جالب است بدانید که این مدیر و کارآفرین جوان لوح های تقدیر و تندیس های بی شماری را از داخل و خارج کشور دریافت نمود که از جمله گواهینامه های معتبر او می توان گواهینامه مدیریت کسب و کارMBA مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001:2000 را ازDNV کشور هلند و گواهینامه دوره آموزش عالی حقوق تجارت و داوری را نام برد.



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز