لیورپول 0-2 اورتون؛ تخریب سنگر 10 ساله قرمزها در مرسی ساید


لیورپول 0-2 اورتون؛ تخریب سنگر 10 ساله قرمزها در مرسی ساید

سرمربی تافی ها از روز اول به دست گرفتن هدایت اورتون، پایان دادن به طلسم طولانی مدت پیروز نشدن مقابل لیورپول...

اورتون با شکست دادن لیورپول در آنفیلد ۴۰ امتیازی شد و در جدول رده بندی لیگ برتر به رقیب سنتی خود رسید. این چهارمین باخت پیاپی لیورپول در لیگ برتر و همچنین چهارمین شکست خانگی پیاپی آن ها در این رقابت ها محسوب می شود. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر که در این فصل به واسطه مصدومیت بازیکنانش راهش را گم کرده است (در نیمه اول بازی امشب هم کاپیتان جوردن هندرسون به دلیل مصدومیت تعویض شد)، همچنان روزهای بدی را سپری می کند و اگر هر چه سریع تر تکانی به خودش ندهد، برای حضور در لیگ قهرمانان اروپای سال آینده کار سختی خواهد داشت. در مقابل اما اوضاع برای آنچلوتی بسیار مطلوب است؛ تیم او پس از دو باخت خانگی پیاپی دوباره به جاده پیروزی برگشت و در حالی که یک بازی عقب افتاده دارد، با کسب سه امتیاز دیگر می تواند خودش را به رده چهارم جدول برساند.

اطلاعات بازی لیورپول و اورتون

روز و تاریخ برگزاری: شنبه ۲۰ فوریه ۲۰۲۱ / ۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت: ۲۱:۰۰ به وقت تهران تورنمنت: هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس داور: کریس کاوانا ورزشگاه: آنفیلد گلزنان: ریچارلیسون (۳) و گیلفی سیگوردسون (۸۳) برای اورتون

ترکیب تیم های لیورپول و اورتون

لیورپول 0-2 اورتون؛ تخریب سنگر 10 ساله قرمزها در مرسی ساید

شرح گل های بازی لیورپول و اورتون

لیورپول ۰-۱ اورتون؛ ریچارلیسون (۳):‌ به دنبال یک پرتاب اوت برای اورتون، دوکوره در چند نبرد هوایی برنده شد و در نهایت توپ را به رودریگز رساند تا این بازیکن با یک پاس در عمق دقیق به مقصد پشت خط دفاعی حریف، ریچارلیسون را در موقعیت شوتزنی قرار بدهد و این بازیکن هم با ضربه پای راست خود از درون محوطه جریمه، آلیسون را مغلوب کند.

لیورپول 0-2 اورتون؛ تخریب سنگر 10 ساله قرمزها در مرسی ساید

اورتون ۰-۲ اورتون؛ سیگوردسون (۸۳): در پی یک ضد حمله، کالورت لوین پس از دریافت پاس ریچارلیسون شاهد برگشت داده شدن شوت خود توسط آلیسون بود و لحظه ای که قصد داشت مجددا شوت دیگری را بزند، توسط الکساندر آرنولدی که تکل زده بود سرنگون شد. سیگوردسون پشت پنالتی به دست آمده ایستاد و گرچه نتوانست آلیسون را فریب بدهد، ولی توپ را با موفقیت به تور دروازه رساند.

خلاصه بازی لیورپول و اورتون

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز