رییسی با خانواده‌های جانباختگان حادثه هواپیمای تهران یاسوج دیدار کرد


رییسی با خانواده‌های جانباختگان حادثه هواپیمای تهران یاسوج دیدار کرد

یاسپج- ایرنا- رییس قوه قضائیه در جریان سفر روز شنبه به استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعی از ایثارگران و جانبازان، خانواده‌های شهدا و خانواده‌های جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج دیدار کرد.

به گزارش ایرنا، رییس دستگاه قضا در این دیدار مشکلات ایثارگران و جانبازان کهگیلویه و بویراحمد را بررسی کرد.

حجت الاسلام رییسی همچنین در این دیدار وعده داد که پرونده حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج از ابعاد مختلف توسط دادگاه مورد بررسی قرار گیرد.

یک فروند هواپیمای مسافری هواپیمایی آسمان صبح روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۶ در مسیر تهران - یاسوج در کوه دنا سقوط کرد و ۶۶ نفر مسافر و خدمه آن کشته شدند.

اختصاص یکهزار و سیصد میلیارد ریال به منظور رفع مشکلات دادگستری و سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی درکهگیلویه و بویراحمد

رییس قوه قضاییه در پایان سفر استان کهگیلویه و بویراحمد و پیش از عزیمت به تهران در جمع خبرنگاران دستاوردهای این سفر را تشریح کرد.

سید ابراهیم رییسی با بیان اینکه دیدارهای خوبی در این سفر انجام شد، گفت: اولین برنامه بازدید از زندان بود که در این بازدید اشتغال ۶۰ درصد از محکومان در جهت بازاجتماعی کردن زندانیان و بازسازی شخصیت آن‌ها مورد توجه قرار گرفت و امیدواریم این اشتغال به مرز ۸۰ درصد برسد.

رییس قوه قضاییه با اشاره به درخواست‌های صورت گرفته در رابطه با انتقال زندان به خارج از شهر ضمن اعلام موافقت قوه قضاییه با این موضوع، تصریح کرد: در رابطه با زندان یاسوج بررسی‌های صورت گرفته حاکی از آن است که انتقال از داخل شهر به خارج از آن، امکان پذیر است و با همکاری مسئولان و سازمان زندان‌ها این اقدام می‌تواند صورت گیرد و در راستای سیاست‌های قوه قضاییه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری