پنجره بسته پرسپولیس را باز کنید | این تیم نیاز به تقویت دارد


پنجره بسته پرسپولیس را باز کنید | این تیم نیاز به تقویت دارد

روز گذشته اسنادی منتشر کردیم که نشان می داد پنجره پرسپولیس علاوه بر ماریو بودیمیر قفل دیگری هم دارد و این...

باشگاه پرسپولیس تا روز 12 بهمن ماه فرصت داشت تا مطالبات ماریو بودیمیر، مهاجم کروات سابقش را پرداخت کند. فیفا در حکمی که برای این پرونده صادر کرده بود، به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود اگر این بدهی در موعد مقرر پرداخت نشود، این باشگاه از 3 پنجره نقل و انتقالاتی محروم می شود. همان طور که پیش بینی می شد سرخ ها نتوانستند تا بهمن ماه این پول را پرداخت کنند و پنجره پرسپولیسی ها اتوماتیک بسته شد.

به گزارش طرفداری، در روز های اول مسئولان باشگاه منکر این قضیه و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم بودند اما پس از گذشت چند روز به جای کتمان این قضیه به دنبال پرداخت این پول رفتند.

طلب بودیمیر از پرسپولیس 475 هزار یورو به علاوه 5 درصد سود سالیانه بود که پرسپولیسی ها طی چندین مرحله 475 هزار یورو را برای بودیمیر واریز کردند اما ظاهرا به دلیل این که هنوز مدیران این تیم 5 درصد سود سالیانه را برای مهاجم کروات سابق شان واریز نکرده اند، پنجره پرسپولیس همچنان بسته مانده است. نمایندگان باشگاه پرسپولیس در تلاش بودند تا بودیمیر را راضی کنند وکیل بودیمیر تخفیف بدهد و قید سود سالیانه را بزند که این رایزنی بی نتیجه ماند و حالا پرسپولیس ناچار است این مبلغ را هم بپردازد.

اما حالا پرسپولسی ها با یک دردسر جدید روبه رو شده اند. روز گذشته اسنادی را منتشر کردیم که طبق آن پرسپولیس مطابق حکم کمیته تعیین وضعیت به دلیل بدهی 500 میلیونی به شایان مصلح و پایان مهلت پرداخت این پول، از 2 دوره کامل نقل و انتقالات محروم شده است. حالا این حکم باعث می شود پنجره پرسپولیس باز نشده، مجددا بسته شود.

سرخ ها که به تازگی قهرمان نیم فصل شده اند، پنجره شان هم طی حکمی داخلی و خارجی بسته شده و تا این مطالبات کامل پرداخت نشود پنجره سرخ ها باز نمی شود.

نقل و انتقالات نیم فصل لیگ ایران از دیروز، 2 اسفند ماه آغاز شده است و پرسپولیسی ها به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقلاتی شان خیلی نمی توانند فعالیت خاصی را در بازار نقل و انتقالات داشته باشند و این در حالی است که قهرمان نیم فصل برای تقویت نیاز به خرید های جدید دارد.با این بدهی ها و وضعیت پنجره پرسپولیس، نگرانی خاصی بین هواداران این تیم به وجود آمده است و سرخ ها نسبت به تاریخ نامعلوم باز شدن پنجره شان خوشبین نیستند.

مدیران پرسپولیس باید هر چه سریع تر به دنبال پرداخت این بدهی ها باشند تا بتوانند فعالیت شان را در بازار نقل و انتقالات آغاز کنند. ترکیب پرسپولیس در خط حمله و دفاع از عمق خوبی برخوردار نیست و اگر سودای قهرمانی پنجم در ایران و حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا را در سر دارد باید تیمش را تقویت کند. اگرچه درخشش کمال کامیابی نیا در خط دفاعی باعث شده جذب مدافع میانی مثل قبل در اولویت نباشد اما یحیی گل محمدی و کادر فنی اش حق دارند در این مهلت قانونی نقل و انتقالات تیم را در دفاع و حمله تقویت کنند و تقویت تیم با پنجره ای که یک روز در میان بسته می شود، ممکن نیست.

هواداران پرسپولیس هم حق دارند این روزها به رغم قهرمانی در نیم فصل، از باشگاه شاکی باشند. آنها از بس خبر ناامید کننده شنیده اند، تن و بدن شان از هر خبری که از فیفا و کمیته تعیین وضعیت می آید می لرزد. این هواداران دوست دارند این روزها از قهرمانی نیم فصل لذت ببرند، نه این که هر روز خبری از محرومیت و جریمه و محکومیت بشنوند.

بیشتر بخوانید:

پنجره باشگاه پرسپولیس مجددا بسته می شود / سند و تصویر حکم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری