شمار جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 440 نفر رسید


شمار جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 440 نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 440 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه سه هم استانی جان خود را از دست دادند.

"پرویز یزدان‌پناه" افزود: هم اکنون ۱۴۷ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۳۸ نفر مبتلای قطعی و ۱۱ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۴ هزار و ۵۸۵ مورد گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از ۶۹۷ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۱۴ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستانهای بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی می باشند.
یزدان پناه تاکید کرد: از مردم خواهش می کنیم بیماری کرونا را جدی بگیرند و رعایت پروتکل های بهداشتی را بنمایند.
وی ضمن قدردانی از همراهی و همدلی مردم استان و هم میهنان عزیز با مردم زلزله زده سی سخت بیان کرد: ضروری است وسایل و اقلام کمکی جمع آوری شده توسط مردم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توزیع شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیشتر شهرهای استان خوزستان دچار کرونای انگلیسی شده اند لذا خواهشمند است از مسافرت به استان خوزستان و از پذیرش مسافر از سایر نقاط کشور خودداری شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...