جشنواره قصه‌های شیرین کرمانشاه برگزار می‌شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از انتشار...
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از انتشار فراخوان نخستین جشنواره قصه‌های شیرین کرمانشاه خبر داد.

مهنار فتاحی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره قصه‌های شیرین کرمانشاه، گفت: این جشنواره از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزار می‌شود.

فتاحی اضافه کرد: جشنواره قصه‌های شیرین کرمانشاه، ‌با موضوع متل‌ها و افسانه‌های بومی، مکان‌ها و آثار تاریخی، مشاهیر شهر، آئین، آداب و رسوم بومی، سوغات و خوراکی‌ها، ضرب‌المثل‌ها، مفاخرِ کرمانشاه، نوروزِ کرمانشاه، دفاع مقدس و ...برگزار خواهد شد.

فتاحی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در دو بخش قصه‌گویی(حداکثر پنج دقیقه و با ضبط فیلم به صورت افقی) و قصه‌نویسی( حداکثرپ نج هزار کلمه در قالب word) برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

فتاحی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا پایان فروردین ۱۴۰۰ عنوان کرد و افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق آدرس الکترونیکی ghesehayeshirin@gmail.com و یا پیج اینستاگرامی @anjoman-gheseh.kermanshah و یا شماره 09186833099 واتساپ کنند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۸۳۹۷۶۴۶- ۳۸۳۹۷۶۳۶ تماس بگیرند.
انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته