اعتراض تند مربی سابق تیم ملی دانشجویان به آرا انتخابات هیت فوتبال: شرافت فوتبال تهران رفت


اعتراض تند مربی سابق تیم ملی دانشجویان به آرا انتخابات هیت فوتبال: شرافت فوتبال تهران رفت

پس از برگزاری انتخابات هیأت فوتبال تهران یکی از همراهان نیما نکیسا اظهارات تندی را مطرح...

انتخابات ریاست هیأت فوتبال تهران امروز برگزار و در نهایت حبیب‌الله شیرازی با کسب 23 رأی برای سومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیأت انتخاب شد. پس از پایان این جلسه یکی از همراهان نیما نکیسا که در مجمع امروز 9 رأی کسب کرده بود اعتراض شدیدی را به نحوه برگزاری انتخابات اعلام کرد.

به گزارش طرفداری، مسعود حیدرزاده که از همراهان نیما نکیسا بود و سابقه مربیگری در تیم ملی دانشجویان را دارد، در جمع خبرنگاران اعلام کرد:

ما تا کنون در سه مجمع انتخاباتی شرکت کردم و در فدراسیون بدنسازی، پرورش اندام و هیأت فوتبال تهران باید دبیر و روابط عمومی هیأت و فدراسیون در مجمع حاضر باشند اما اکنون حبیب‌الله شیرازی که اصلا تاج سر من هم است تمام کارمندان هیأت فوتبال را به مجمع آورده است.

او افزود:

مانده‌ام چرا مربیان فوتبال در مجامع رأی نمی‌دهند؟ پدر مربیان و بازیکنان فوتبال تهران درآمده به کسی توهین نمی‌کنم و واقعیت را می‌گویم فوتبال تهران در گذشته چه مقدار بازیکن به لیگ برتر وارد می‌کرد اما اکنون چقدر؟بازیکنی که النگوی مادر خود را برای ورود به یک تیم می‌فروشد می‌تواند فوتبال بازی کند؟

حیدرزاده تصریح کرد:

آقای شیرازی شما 12 سال رئیس هیأت تهران بودید در این مدت چه کاری انجام دادید که باز هم می‌خواهید انجام دهید؟ اصلا کار هم کردید اما دقیقا چه کاری انجام دادید؟ آیا کسی نیست که دلش برای بچه فوتبالیستی که ساق ندارد بسوزد؟

حیدرزاده تصریح کرد:

بچه‌ای که در رباط‌کریم کار می‌کند چگونه 10 میلیون تومان برای حضور در طرح آسیاویژن هزینه کند؟ تیم‌دار مقصر نیست بلکه شرایط عوض شده تا وی برای هزینه میزبانی،‌آمبولانس و ... مجبور شود 10 میلیون تومان از بازیکن پول بگیرد.

او تصریح کرد:

اگر شیرازی آنها را از طریق مذاکره با وزارت ورزش حل کند مشکلی نیست. سال 90 درخواست یک تفاهم‌نامه‌ای از هیأت فوتبال کردیم که این کار انجام نشد. خودم سرمربی تیم بچه‌های کار هستم زیرا دلم می‌سوزد اصلا از اینکه نیما نکیسا رأی نیاورده ناراحت نیستم زیرا وی بزرگ است و اکنون هم در فدراسیون فوتبال خدمت می‌کند، همیشه حامی ندارها و بچه‌های کار بوده است. از این ناراحت نیستم از این موضوع ناراحتم که با این رأی دادن‌ها شرافت فوتبال تهران از دست رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا