210 تبلت به دانش‌آموزان نیازمند بهابادی اهدا شد


210 تبلت به دانش‌آموزان نیازمند بهابادی اهدا شد

یزد – ایرنا – مدیر آموزش و پرورش بهاباد گفت: 210 تبلت به ارزش پنج میلیارد ریال از سوی خیران در اختیار دانش آموزان نیازمند شهرستان قرار گرفت.

حسن رزاقی بهابادی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه نیکوکاران و خیرین در روزهای کرونایی برای کمک به دانش آموزان در مناطق محروم به میدان آمده اند و با اهدای گوشی تلفن هوشمند و تبلت تلاش دارند فرزندان این سرزمین از آموزش مجازی جا نمانند اظهار داشت: آموزش به عنوان عامل و کلید اساسی پرورش نیروی انسانی متخصص و ماهر، همواره به عنوان سرمایه گذاری انسانی محسوب می‌شود و بیشترین تاثیر در رشد و رونق آینده کشور بر جای میگذارد.

به گفته وی این تعداد تبلت بامشارکت کمیته امداد و انجمن رشد و توسعه شهرستان بهاباد خریداری و در اختیار دانش اموزان نیازمند قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد تصریح کرد: در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب درباره لزوم ‌کمک‌های مؤمنانه، همت و بسیج خوبی در کشور شکل گرفت و در این منطقه نیز قدم‌های بسیارخوبی برداشته شد.

رزاقی بهابادی با اشاره به اینکه مشارکت و کمک به دانش‌آموزان نیازمند، نمونه واقعی اطاعت از ولایت فقیه است افزود : کمک مؤمنانه نباید تنها مختص به یک زمان خاص باشد بلکه باید در طول سال تداوم داشته باشد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزارنفری بهاباد درفاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا