رییس فدراسیون: ورزشکاران ناشنوا به حمایت بیشتری نیاز دارند


رییس فدراسیون: ورزشکاران ناشنوا به حمایت بیشتری نیاز دارند

یزد- ایرنا- رییس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان ایران گفت: ظرفیت‌های خوبی در بین ورزشکاران کشور خصوصا در میان این گروه از جامعه هدف در استان ها وجود دارد که برای کسب افتخار باید از سوی مسوولان و افراد حامی آنها بیشتر حمایت شوند.

به گزارش ایرنا، مهران تیشه‌گران روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ناشنوایان یزد افزود: یکی از مطالبات اعضای جامعه هدف این است که بین ورزشکاران شنوا و ناشنوا در رشته‌های مختلف در دسترسی به امکانات برای ورزش و تمرین نباید تبعیضی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در کشور با همکاری هیات‌ها و پیگیری ورزشکاران جامعه هدف اقداماتی برای فعالیت‌های ورزشی صورت می‌گیرد، ادامه داد: ایجاد بسترسازی لازم برای حضور فعال جامعه هدف و شرکت در تمرین و مسابقات باید پیگیری و اقدام شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: وجود حداقل یک سالن اختصاصی مناسب برای ورزشکاران ناشنوا از جمله مطالباتی است ، امید می رود در سطح کشور با همکاری مسوولان ورزش و جوانان و همراهی و پیگیری هیات‌ استان ها بیش از گذشته اقدام شود.

تیشه گران گفت: همکاری برخی دستگاه‌های مرتبط با جامعه هدف به خصوص سازمان بهزیستی، وزارتخانه های تعاون و کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش نقش مهمی در رفع بسیاری از مطالبات ورزشکاران ناشنوا دارد و در این خصوص به پیگیری بیشتری نیاز است.

مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های ناشنوایان یزد با حضور رییس فدراسیون، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار شد و بهنام خواجه امینیان و محمدعلی مکرمی نامزد شدند که پس از رای‌گیری مکرمی با کسب هشت رای از ۱۳ رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رییس هیات یزد انتخاب شد.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و یک هزار نفر ورزشکار ناشنوا در این استان فعال هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی