اعضای ستاد انتخابات استان همدان معرفی شدند


اعضای ستاد انتخابات استان همدان معرفی شدند

همدان- ایرنا- استاندار همدان با صدور احکام جداگانه ای رییس و اعضای ستاد انتخابات 1400 در این استان را منصوب و معرفی کرد.

به گزارش ایرنا؛ سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در نشست با اعضای ستاد انتخابات استان همدان، اظهار داشت: مصطفی آزادبخت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رییس ستاد انتخابات استان همدان منصوب شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ابوالقاسم الماسی به عنوان دبیر، سیدمحمدرضا میرصفدری به عنوان رییس کمیته مالی و پشتیبانی، مهدی اخوان مسئول کمیته امنیتی و محمدحسن میرزایی نیز به عنوان رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

استاندار همدان اظهار داشت: برهمین اساس اسدالله عباس زاده رییس کمیته حراست و استعلامات، احسان شهابی رییس کمیته امور حقوقی و اسدالله ربانی‌مهر رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان شدند.

شاهرخی با بیان اینکه مدیرکل ثبت احوال استان نیز عضو ستاد انتخابات است، ادامه داد: با توجه به آغاز به کار ستاد انتخابات استان همدان، فعالیت رسمی ستاد مرکزی در استانداری و فرمانداری شروع شده و ستاد انتخابات استان از امروز تا یک ماه پس از انتخابات ۱۴۰۰ هر هفته باید در ۲ نوبت جلسه برگزار کند.

وی تحلیل شرایط موجود، بررسی وضعیت شهرستان ها، توجه به برنامه زمانبندی انتخابات، حرکت دقیق با چشم باز و هدفمند را از رویکردهای اصلی ستاد انتخابات استان به منظور افزایش مشارکت مردمی در انتخابات ۱۴۰۰ دانست.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ در کشور برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل