آتالانتا 0-1 رئال مادرید؛ شب به یاد ماندنی مندی در برگامو


آتالانتا 0-1 رئال مادرید؛ شب به یاد ماندنی مندی در برگامو

رئال مادرید با لشکری از مصدومان در دیداری که حریف حدود 5/6 بازی را 10 نفره دنبال کرد، موفق شد به یک پیروزی...

رئال مادرید با کسب پیروزی 1-0 در زمین آتالانتا، رکورد درخشان زیدان مقابل تیم های ایتالیایی را تداوم بخشید و حالا شانس بسیار خوبی برای صعود به دور بعد دارد.

اطلاعات بازی آتالانتا - رئال مادرید

تاریخ برگزاری: چهارشنبه | 6 اسفند 1399 زمان برگزاری: ساعت 23:30 به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه گوویس | برگامو داور بازی: آقای توبیاس اشتایلر از آلمان گلزن: فرلاند مندی ('86) اخراج: رمو فرویلر ('17)

گزارش بازی

در دقیقه '17 روی همکاری تیمی عالی بازیکنان رئال مادرید و با پاس وینیسیوس جونیور، فرلاند مندی در فضای خالی دفاع حریف نفوذ کرد و در آستانه تک به تک شدن بود که رمو فرویلر تعادل او را چسبیده به محوطه جریمه بهم زد و با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد تا کار میزبان سخت شود.

کاسمیرو با دریافت کارت زرد در دقیقه '23 بازی برگشت را از دست داد. در دقیقه "25 ناچو به زیبایی از بین چند بازیکن حریف به محوطه جریمه نفوذ کرد اما ضربه نهایی را بسیار بد و با هدفی نامشخص زد که فرصت از دست رفت. در دقیقه '30 دوان زاپاتا جای خود را به پاشالیچ داد.

آتالانتا 0-1 رئال مادرید؛ شب به یاد ماندنی مندی در برگامو10 نفره شدن آتالانتا مقابل رئال مادرید

در آخرین ثانیه های نیمه اول، ضربه ایستگاهی ارسالی تونی کروس با ضربه سر کاسمیروی پیش تاخته همراه شد که گولینی با واکنشی خوب مانع از فروپاشی دروازه شد تا نیمه اول با تساوی 0-0 دو تیم در برگامو به پایان برسد.

دقیقه '48 ضربه لوکا مودریچ بعد از برخورد با بازیکن حریف به شکلی خطرناک و با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه '52 ارسال خوب به روی دروازه، به شکلی باور نکردنی نصیب وینیسیوس شد که این بازیکن با ضربه ای بد فرصتی طلایی را از دست داد. در دقیقه '55 بالاخره ایلیجیج به جای موریل وارد میدان شد. در دقیقه '57 هم وینیسیوس جای خود را به ماریانو داد.

در دقیقه '75 این دیدار نه چندان جذاب، آریباس و هوگو دورو، دو بازیکن جوان آکامی رئال مادرید به جای ایسکو و آسنسیو وارد میدان شدند. یوزیپ ایلیچیچ که در نیمه دوم به میدان آمده بود، در دقیقه '85 از بازی بیرون رفت!

در دقیقه '86 بالاخره رئال مادرید به گل رسید؛ فرلاند مندی که در نیمه اول هم با خطایی که گرفت باعث 10 نفره شدن حریف شده بود، با ضربه پای راست استادانه از پشت محوطه، توپ را به گوشه دروازه آتالانتا فرستاد تا یک نمایش به یادماندنی را ثبت کند.

در نهایت بازی با پیروزی 1-0 رئال مادرید در زمین حریف به پایان رسید.

آتالانتا 0-1 رئال مادرید؛ شب به یاد ماندنی مندی در برگاموگلزنی فرلاند مندی مقابل آتالانتا

ترکیب دو تیم و آمار بازی

آتالانتا 0-1 رئال مادرید؛ شب به یاد ماندنی مندی در برگامو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403