تبیین جایگاه بانوان مسلمان در عرصه فرهنگ دینی در همایش ولایت اجتماعی زن


تبیین جایگاه بانوان مسلمان در عرصه فرهنگ دینی در همایش ولایت اجتماعی زن

«همایش ولایت اجتماعی زن» با هدف تبیین و تشریح جایگاه بانوان مسلمان در عرصه فرهنگ دینی ودفاع مقدس امروز سه شنبه مورخ 14 بهمن ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دکتر «حسین ظریف منش» طی مصاحبه ای از محل برگزاری همایش ولایت اجتماعی زن در تالار اندیشه، این همایش را بسیار ارزشمند و بجا توصیف کرد و گفت: همایش ولایت اجتماعی زن با اهتمام بنیاد بین المللی غدیر و سازمان بسیج جامعه زنان کشور و با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شده است .

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر اعلام کرد: «همایش ولایت اجتماعی زن» با الهام از پیام حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به کنگره‌ی «هفت هزار زن شهید کشور»، در آستانه سالروز میلاد موفور السرور نخستین مدافع حریم ولایت ودخت گرامی پیامبراکرم(ص)، حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار شده است تا با نشر و گسترش آموزه های علوی و معارف فاطمی و نیز ترویج ارزش های فرهنگ دینی برای زن مسلمان و مَجد و عظمتی که این فرهنگ به جایگاه بانوان بخشیده است بپردازد .

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر، هدف از برگزاری این همایش را تبیین و تشریح جایگاه بانوان مسلمان در عرصه فرهنگ دینی ودفاع مقدس اعلام کرد. ظریف منش خاطر نشان کرد: این همایش امروز سه شنبه مورخ 14 بهمن ماه در تالار اندیشه حوزه هنری با حضور ارزشمند خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و برخی از علما، اندیشمندان و مسئولین کشوری و لشکری با رعایت کامل و دقیق دستورات پزشکی درحال برگزاری است.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر در پایان گفت: در این همایش ضمن بهره مندی از سخنرانی برخی از شخصیت های علمی و دینی از تعدادی از بانوان ایثار کشور تجلیل بعمل خواهد آمد.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند