کمیته امداد شیروان 205 میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان پرداخت کرد


کمیته امداد شیروان 205 میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان پرداخت کرد

بجنورد-ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: امسال 205 میلیارد و 871 میلیون ریال کمک معیشت (مستمری) به مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان پرداخت شد.

مرتضی صفی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود و شرایط نیازمندان همچنان خیران و مردم نیکوکار در کنار کمیته امداد بوده و همه تلاش خود را برای کمک به نیازمندان بکار گرفته‌اند.

وی با اشاره به افزایش مراجعات به کمیته امداد در شرایط دشوار کرونایی گفت: این میزان کمک معیشت پرداخت شده برای هفت هزار و ۵۹۹ خانوار تحت حمایت این نهاد صورت گرفته است.

صفی پور افزود: نیازمندان تحت حمایت علاوه بر دریافت مستمری ماهیانه، از خدمات درمانی، فرهنگی، بهداشتی، جهیزیه و آموزشی نیز بهره مند می شوند و برای افراد توانمند نیز اشتغالزایی انجام می شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: همچنین این نهاد امسال برای کمک به امر ازدواج نیازمندان به تعداد ۶۶ سری جهیزیه به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۴۹میلیون ریال هزینه کرده است.

صفی پور افزود: علاوه بر کمک معیشت ماهانه مشکلات خانوارهای تحت حمایت به صورت مستمر بررسی و براساس نیاز آنها خدماتی ارایه می‌شود.

هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)