حضرت علی (ع)، اقیانوس آموزه‌های دینی و فضایل اخلاقی است


حضرت علی (ع)، اقیانوس آموزه‌های دینی و فضایل اخلاقی است

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: حضرت علی (ع) اقیانوس آموزه های دینی، فضایل اخلاقی و خزانه علم الهی است که نام او در تاریخ انسانیت و بشریت حک شده است.

حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد روز پنجشنبه ضمن تبریک سالروز مولی متقیان حضرت علی(ع)، بهترین راه برای شناخت و معرفی شخصیت وارسته و کامل امیرالمومنین (ع) را کتاب ارزشمند نهج‌البلاغه برشمرد و افزود: این دریای بزرگ آموزه های اخلاقی و دینی باید در تمام مناسب ها و در مراسم روضه‌ خوانی و مرثیه ‌سرایی مورد استناد قرار گیرد.
وی نهج‌البلاغه سخنان امیرالمومنین علی(ع) و نوع نگاه آن حضرت به مسائل مختلف است که از این طریق می‌توان شخصیت متعالی ایشان را بیش از پیش شناخت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر اینکه معرفی تمام ابعاد شخصیتی حضرت علی (ع) به‌عنوان یک الگوی انسان کامل برای جوانان در شرایط حاضر بسیار مهم و ضروری است، خاطرنشان کرد: حضرت علی(ع) نمونه بارز یک انسان متعالی بودند و این امر علاوه بر پرورش در دامن پیامبر اکرم(ص)، ناشی از روحیه والای ایشان در حقیقت ‌طلبی و خداباوری بود.
وی تاکید کرد: نباید در پرداختن به شخصیت والای این امام نگاه تک بعدی صورت گیرد و آن امام علی (ع) را تنها فردی در گوشه محراب و مشغول به راز و نیاز معرفی شود که در نهایت به شهادت رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی