اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان در سرعین برپا می‌شود


اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان در سرعین برپا می‌شود

رئیس هیئت ناشنوایان استان اردبیل گفت: از فردا اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان کشور به میزبانی سرعین برگزار می‌شود.

سخاوتعلی خدنگی در نشست هماهنگی با مدیران تربیت بدنی و هیئت کشتی در سرعین اظهار کرد: 32 کشتی‌گیر در این اردوی آمادگی حضور پیدا می‌کنند تا با رعایت موازین بهداشتی و پروتکل‌ها تمرینات خود را در رشته کشتی در خانه کشتی سرعین پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: تیم کشتی ناشنوایان کشورمان خود را برای مسابقات جهانی 2021 در تابستان سال آینده آماده می‌کند که این رویداد به میزبانی کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ناشنوایان استان اردبیل گفت: در این اردو سه کشتی‌گیر از استان اردبیل نیز در کنار 29 کشتی‌گیر دیگر این اردو تلاش خواهند کرد تا با آمادگی در ترکیب تیم ملی کشورمان برای مسابقات جهانی ناشنوایان حضور داشته باشند.

خدنگی از انجام تست کرونا روی کشتی‌گیران خبر داد و افزود: با هماهنگی فدراسیون پزشکی این تست به صورت سی.پی.آر انجام خواهد شد تا در صورت مشاهده علایم بیماری کرونا در بین کشتی‌گیران، از حضورشان ممانعت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در کنار این رویداد که با همکاری و مساعدت اداره کل تربیت بدنی استان و سرعین و همچنین هیئت کشتی به انجام خواهد رسید، ورزشکاران ناشنوایان استان آماده حضور در مسابقات متعدد در رشته‌های گوناگون را دارند که در سال آینده بسیاری از این رویدادها برگزار خواهد شد که امیدواریم در کسب موفقیت‌های ملی، ورزشکاران استان اردبیل سهمی بزرگ داشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری