7 میلیارد ریال برای آبرسانی به مجتمع حسن‌آباد روانسر هزینه شد


7 میلیارد ریال برای آبرسانی به مجتمع حسن‌آباد روانسر هزینه شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیر امور آب و فاضلاب روانسر گفت: برای احداث خط انتقال آب از چاه به مخزن ذخیره آب مجتمع حسن‌آباد این شهرستان هفت میلیارد ریال هزینه شد.

غفار صالحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خط انتقال جدید مجتمع حسن آباد با نصب پنج دستگاه شیر قطع و وصل آب، ۲ دستگاه شیر هوا و احداث ۲ باب حوضچه بتونی شیرآلات تکمیل و پس از رینگ خط انتقال، در مدار بهره برداری قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با اجرای این طرح ۱۷ روستای بخش مرکزی شهرستان روانسر با جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر از آب سالم و پایدار برخوردار شدند.
مدیر امور آب و فاضلاب روانسر ادامه داد: خط انتقال آب از چاه به مخزن ذخیره آب مجتمع حسن آباد، در سال های گذشته به علت قدمت بالا و فرسودگی، با شکستگی های متعدد مواجه می شد که این امر علاوه بر قطعی طولانی مدت آب روستاهای تحت پوشش، تحمیل هزینه و ایجاد خسارت به اراضی کشاورزی و نارضایتی روستاییان را به دنبال داشت.
صالحی اضافه کرد: در سال ۹۸ کار مطالعه و طراحی و اجرای خط انتقال جدید مجتمع به متراژ هفت هزار و ۴۴۰ متر در دستور کار قرار گرفت و چهار هزار و ۴۰۰ متر آن به طور کامل اصلاح و تعویض شد.
وی دلیل اصلی تاخیر در اجرای طرح را وجود افراد معارض عنوان کرد.
مجتمع آبرسانی حسن آباد روانسر شامل ۱۷ روستا با هزار مشترک و جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر است.
شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط