70 درصد برنامه بازگشت واحدهای راکد کردستان به چرخه تولید تحقق یافت


70 درصد برنامه بازگشت واحدهای راکد کردستان به چرخه تولید تحقق یافت

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: 70 درصد برنامه بازگرداندن واحدهای راکد مستقر در شهرک‌های صنعتی استان به چرخه تولید تاکنون تحقق پیدا کرده است.

احمد خسروی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر طرحی که پروانه بهره‌برداری دریافت و فعالیت تولیدی آن در شهرک‌های صنعتی آغاز می‌شود به حال خود رها نمی‌شود.

وی اضافه کرد: به این طرح‌ها و واحدهای تولیدی از سوی معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان خدماتی هم چون آموزش و در صورت ایجاد مانع و مشکلی عارضه‌یابی ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان با بیان اینکه برای بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید هزینه‌ می‌کنیم، افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال قرار شده ۴۷ واحد راکد مستقر در شهرک‌های صنعتی را به چرخه تولید باز گردانیم.

خسروی یادآور شد: تاکنون ۳۳ واحد به چرخه تولید بازگشتند که این میزان بیانگر تحقق ۷۰ درصدی برنامه مذکور در استان است.

وی اظهار داشت: از دیگر اقداماتی که توسط شرکت شهرک‌ها در راستای توانمندسازی و تقویت تولید انجام می‌شود برگزاری تورهای صنعتی، مدیریت بورس و صادرات محصولات واحدهای تولیدی موجود در شهرک‌های صنعتی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: از ابتدای تاسیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان یعنی از سال ۷۱ تاکنون یک هزار و ۲۵۰ قرارداد واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی منعقد شده است.

خسروی با بیان اینکه تاکنون ۸۰۵ واحد از قراردادهای منعقد شده در شهرک‌های صنعتی استان به بهره برداری رسیده است، افزود: اشتغال این واحدها هم بیش از ۱۰ هزار نفر است.

شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در تاریخ ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۷۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده است و تاکنون به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی زمین واگذار شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)