امام جمعه موقت بجنورد: همه باید در مقابل دشمن یکصدا باشیم


امام جمعه موقت بجنورد: همه باید در مقابل دشمن یکصدا باشیم

بجنورد- ایرنا- امام جمعه موقت بجنورد گفت: همه باید در مقابل دشمن یکصدا بود زیراکه در برابر توطئه‌های استکبار جهانی با چند صدایی نمی‌توان، مقابله کرد و به همین دلیل باید مجلس و دولت برای احقاق حقوق ملت متحد شوند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام اسدالله جعفری در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز استان خراسان شمالی اظهار داشت: باید اختلافات را کنار گذاشت زیراکه دشمن از این وضعیت سوء استفاده می کند.

وی افزود: همان‌گونه که مسوولان و پیروان ولایت در طول انقلاب با ایستادگی در مقابل استکبار و استبداد دشمن را مایوس کردند باید این روند همچنان ادامه یابد.

وی در ادامه گفت: آمریکا باید تحریم‌ها را یکجا و یکباره بردارد و راهی جز این ندارد و بطور قطع جمهوری اسلامی ایران از حقوق خود کوتاه نخواهد آمد.

نظارت بر شبکه‌های توزیع کالاهای اساسی بیشتر شود

خطیب موقت جمعه بجنورد گفت: در آستانه سال نو شاهد بی ثباتی قیمت ها در بازار هستیم که این وضعیت مردم را نگران کرده است و ستاد تنظیم بازار باید در زمینه کنترل بازار جدیت لازم را داشته باشد.

حجت الاسلام جعفری گفت: این وضعیت و بی ثباتی قیمت اجناس برای اقشار مختلف جامعه کمر شکن است.

وی افزود: هرچند منابع رسمی اعلام کرده اندکه اقلام مورد نیاز در داخل تولید و برخی هم وارد شده است، اما در بازار این‌گونه نیست.

وی گفت: باید در روزهای پایانی سال نظارت ها در زمینه توزیع کالا بیشتر و شبانه روزی شده تا دست واسطه ها و دلالان کوتاه شود.

وی افزود: همچنین دستگاهای نظارتی باید عواملی که احتکار می‌کنند، شناسایی کنند تا همه مردم بدانند چه کسانی موجب اخلال اقتصادی شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)