پیروزی شهداب یزد در یک رقابت پر تنش/ کامبک شاگردان عطایی کارساز نبود


پیروزی شهداب یزد در یک رقابت پر تنش/ کامبک شاگردان عطایی کارساز نبود

تیم والیبال شهداب یزد در دومین رقابت از پلی آف لیگ برتر والیبال مردان موفق شد هراز آمل را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

به گزارش ایسنا، دو تیم شهداب یزد و لبنیات هراز آمل در دومین مسابقه از پلی آف لیگ برتر والیبال مردان به مصاف یکدیگر رفتند. بازی بین این دو تیم از ساعت ۱۷ در سالن والیبال فدراسیون آغاز شد.

این رقابت درحالی پیگیری می شد که شاگردان بهروز عطایی در اولین بازی موفق شده بودند در یک بازی نزدیک تیم شهداب یزد را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد.

شهدابی‌ها با هدایت عمده غیاثی در دومین بازی عملکرد خوبی داشتند. در ست اول این دیدار شهداب یزد موفق شد با نتیجه ۲۵ بر۲۳ به پیروزی برسد.

ست دوم درحالی آغاز شد که اعتراضات به داور بسیار زیاد شده بود. در یک صحنه داوری این دیدار اشتباهی انجام داد که با اعتراض شدید عطایی همراه شد. داور پس از این اعتراض رای خود را بر گرداند .پس از تغییر نظر داور عمده غیاثی عصبی شده و به ناظر بازی گفت که اگر به داد زدن هست ما هم داد بزنیم! در ست دوم لبنیات موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی برسد.

ست سوم هم اعتراضات به داوری زیاد بود اما این بار شهداب یزد موفق شد به پیروزی برسد. این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع شهداب به پایان رسید.

در ست چهام این رقابت در حالی که تیم شهداب یزد تا اواسط بازی از حریف با اختلاف امتیاز خوبی پیش بود، شاگردان عطایی موفق شدند به زیبایی هرچه تمام تر کامبک زده و ۸ امتیاز پیاپی را به دست بیاورند تا تکلیف پیروز این میدان به ست پنجم کشیده شود.

ست پنجم هم با تمام حساسیت ها و اعتراضات خودش برگزار شد و دو تیم پایاپای پیش رفتند. در آخر تیم شهداب توانست با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ پیروز شود.

با این نتایج شاگردان عمده غیاثی در این بازی نفس گیر با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شدند تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی سوم کشیده شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟