امنیت موجب توسعه اقتصادی می‌شود


امنیت موجب توسعه اقتصادی می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: امنیت از ارکان مورد نیاز هر جامعه برای پیشرفت است و باعث ارتقای زیرساخت فرهنگی و توسعه اقتصادی می‌شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز شنبه در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی لرستان اظهار کرد: دشمن با نقشه های مختلف به اهداف خود برای ضربه زدن به کشور دست نیافته و ورود سلاح به کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: لرستان با توجه به همجواری با استان‌های مرزی، محل گذر خودروهای حمل کالای قاچاق است که در این راستا با همدلی اعضای شورای تامین و تلاش نیروی انتظامی، رتبه اول کشور در در کشف سلاح و کالای قاچاق را طی چهار سال گذشته کسب کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: افرادی از روی جهالت به عنوان اراذل و اوباش از مردم سلب امنیت می کنند اما نیروی انتظامی مقتدرانه با این افراد مقابله می‌کند و کشفیات سلاح جزو اهداف این نهاد در مقابله با مجرمان می باشد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضا همکاری لازم را برای برخورد با افراد مجرم دارد اظهار کرد: امنیت مردم حاصل تلاش شبانه روزی کادر خدوم نیروی انتظامی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

1310 حلقه چاه غیر مجاز در لرستان وجود دارد