خیّران خویی حدود 5.5 میلیارد ریال در طرح هدایت مشارکت کردند


خیّران خویی حدود 5.5 میلیارد ریال در طرح  هدایت  مشارکت کردند

ارومیه- ایرنا- مدیرآموزش و پرورش خوی با بیان اینکه طرح هدایت با هدف تهیه تبلت دانش آموزی دراین شهرستان اجرا می شود، گفت: تاکنون برای اجرای این طرح، پنج میلیارد و 450 میلیون ریال از خیّران جمع آوری شده است.

غلامرضا نظرعلیلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شهرستان خوی در مجموع دانش آموزان شهری و روستایی، ۱۳ هزارنفر از گوشی هوشمند جهت بهره برداری از فضای شاد و تحصیل محروم هستند.

وی طرح هدایت را تکمیل کننده کمک های انسان دوستانه و طرحی خوب عنوان کرد و اظهار داشت: امیدوارم از این طریق بتوانیم به دانش آموزان بی بضاعت از طریق خرید تلفن همراه و تبلت کمک کنیم تا از افت تحصیلی و بازمانده از تحصیل و آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم.

وی بیان کرد: طرح هدایت با عنوان "هر دانش آموز یک تبلت، هر تبلت یک کلاس یک مدرسه" برای اجرای عدالت آموزشی و برخورداری همه دانش آموزان از برنامه‌های آموزشی در شبکه شاد اجرا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش خوی اظهار داشت: تعدادی از دانش آموزانی که به شبکه شاد دسترسی ندارند، از شیوه های دیگر آموزش همچون مدرسه تلویزیونی و بسته های آموزشی که توسط گروه های آموزشی شهرستان تهیه شده است،استفاده می کنند.

به گزارش ایرنا، طرح هدایت علاوه بر آثار مستقیم و زمینه سازی برای بهره مندی دانش آموزان از برنامه های آموزشی و پرورشی در بستر شبکه شاد، نوعی فرهنگ سازی در راستای حمایت از دانش‌آموزان کم برخوردار محسوب می شود.

۶۴ هزار و ۶۲۰ دانش آموز خوی، معادل ۷۸ درصد جمعیت دانش‌آموزان این شهرستان، تحت پوشش شبکه شاد بوده و به صورت آنلاین و زنده آموزش های پایه تحصیلی خود را دریافت می کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها