معاون استاندار تهران: آبرسانی به شهرک صنعتی شمس آباد تسریع می‌شود


معاون استاندار تهران: آبرسانی به شهرک صنعتی شمس آباد تسریع می‌شود

تهران- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به رشد صنعت در این استان بر تسریع در اجرای طرح آبرسانی به شهرک صنعتی شمس آباد تاکید کرد.

به ایرنا، حشمت الله عسگری روز شنبه در بیستمین جلسه کمیته اقتصادی و مقابله با تحریم ها مشترک با سیزدهمین جلسه جهش تولید و رفع موانع سرمایه گذاری اظهار داشت: خدمات رسانی به شهرک های صنعتی استان و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز اهمیت مضاعفی داشته و در دستورکار استانداری تهران قرار دارد.

وی افزود: با توجه به رشد صنعت و تولید در استان تهران تامین زیرساخت ها به منظور فعال شدن و حرکت چرخه صنعتی به صورت جدی پیگیری می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تصریح کرد: جلسات هفتگی جهت بررسی وضعیت پیشرفت کار طرح آب‌رسانی به شهرک صنعتی شمش آباد برگزار می شود تا آب رسانی به این شهرک مهم استان تسریع شود.

عسگری خاطرنشان کرد: مقرر شد تا برآورد قیمت اجرای طرح و همچنین وضعیت تخصیص آب به این شهرک صنعتی تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایرنا، شهرک صنعتی شمس‌آباد در جنوب تهران با وسعتی بالغ بر ۳ هزار هکتار بزرگ‌ترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود.

موقعیت مکانی این شهرک صنعتی در کیلومتر ۴۵ اتوبان تهران – قم در مجاورت شهر حسن‌آباد فشافویه و در فاصله پنج کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و فاصله هشت کیلومتری از اولین ایستگاه راه‌آهن تهران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟