2 خبر کوتاه انتظامی از استان سمنان در شامگاه نهمین روز اسفند


2 خبر کوتاه انتظامی از استان سمنان در شامگاه نهمین روز اسفند

سمنان- ایرنا- توقیف محموله 35 میلیارد ریالی کالای قاچاق و کشف 900 قبضه سلاح سرد خارجی مهمترین خبرهای کوتاه انتظامی استان سمنان در نهم اسفند است.

به گزارش ایرنا، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان شامگاه شنبه اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر انتقال و جابه جایی محموله غیرقانونی با استفاده از یک دستگاه خودرو تانکر گاز در محورهای مواصلاتی استان بلافاصله هماهنگی لازم پلیس در این زمینه کلید خورد.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان پس از بررسی‌های مقدماتی با تشکیل تیم‌های ویژه و تخصصی محورهای مواصلاتی استان را تحت کنترل خود در آوردند و در نهایت شامگاه گذشته یک دستگاه خودرو تانکر گاز در محور پلیس راه شهرستان سرخه متوقف کرد.
وی با بیان اینکه این خودرو در مسیر پایتخت کشور در حرکت بود، گفت: مأموران انتظامی در بازدید نهایی از این خودرو انواع کالای قاچاق جاساز شده مانند انواع لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم برقی و مواد خوراکی کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های پلیس برای تامین امنیت اقتصادی است.

** سرهنگ محمد اسماعیل حداد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان نیز اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در حین اجرای برنامه‌ کنترلی و پیشگیرانه در محورهای مواصلاتی استان و پایش خودروهای عبوری یک دستگاه تریلی را در محور مواصلاتی متوقف و در بررسی‌های تکمیلی ۹۰۰ قبضه سلاح سرد مانند چاقو، قمه و شمشیر خارجی جاساز شده از این خودرو کشف کردند.
وی با بیان اینکه سلاح‌های کشف شده معمولاً مصرف متعارفی نداشته و عموماً مورد استفاده اراذل و اوباش و افراد خلافکار قرار می‌گیرند، گفت: پلیس در اقدام به موقع و موثر از توزیع وسایل خطرناک در شهر پیشگیری کرده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان با اشاره به لزوم پیشگیری از ورود غیرقانونی این گونه اقلام به داخل کشور، گفت: تامین امنیت پایدار و مناسب در گرو مشارکت و همراهی آحاد مردم دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران